tv-tool met Nvidia in winxp

Pagina: 1
Acties:

• klaasvaag
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-02-2023
HEEEEEEELP

Ik heb een probleempje met het aan de praat krijgen van mijn tv-out. Als ik in tv-tool de het signaal naar de tv laat gaan zie ik op mijn tv een vaag signaal. Ik kan zien dat het wel het signaal van mijn computer is. Maar het is rood, en loopt steeds van boven naar beneden uit het beeld. Wat kan ik veranderen zodat het wel werkt??

Groeten van KlaasVaag

PS Weet iemand waar ik een geregistreerde versie van tv-tool kan vinden?? Crack heb ik al. Maar in de demo kan je die niet invullen

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 16:21
Op maandag 12 november 2001 16:04 schreef KlaasVaag het volgende:
Ik heb een probleempje met het aan de praat krijgen van mijn tv-out. Als ik in tv-tool de het signaal naar de tv laat gaan zie ik op mijn tv een vaag signaal. Ik kan zien dat het wel het signaal van mijn computer is. Maar het is rood, en loopt steeds van boven naar beneden uit het beeld. Wat kan ik veranderen zodat het wel werkt??

Groeten van KlaasVaag
andere drivers proberen?

• klaasvaag
Op maandag 12 november 2001 16:07 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

andere drivers proberen?
al geprobeerd.. Als ik andere drivers neem kan ik mijn monitor spontaan nog maar op 800x600 draaien. En werkt de tv nog steeds niet

• klaasvaag
Iemand een andere optie?? PLS???

• klaasvaag
kan iemand alsjeblieft helpen?? dit bericht raakt al weer steeds verder naar beneden..