zou voor philips gaan.. maken perfecte webcammetjes
vooral de ToUcam's enzo.. is ccd ipc cmos.. dus ook goede kwaliteit als er minder licht is..
vooral de ToUcam's enzo.. is ccd ipc cmos.. dus ook goede kwaliteit als er minder licht is..
ja maar de logitech heeft volgens de site van hen ook ccdOp maandag 12 november 2001 16:00 schreef G-PHREAK het volgende:
zou voor philips gaan.. maken perfecte webcammetjes
klopt ja..Op maandag 12 november 2001 16:04 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
[..]
ja maar de logitech heeft volgens de site van hen ook ccdken het ook verkeerd hebben hoor!
maar eh.. anyway.. post zo wel effe wat pics gemaakt met mijn philips vesta pro
bijde 800x600 ..redelijke kwaliteit zoals je ziet
[edit] beide foto's gemaakt in het donker met alleen licht van monitor.. bij daglicht nog ietsje beter dus
[edit] beide foto's gemaakt in het donker met alleen licht van monitor.. bij daglicht nog ietsje beter dus
[ Voor 31% gewijzigd door Luuk op 14-02-2019 11:33 ]
wow lekkere vriendin heb je zegOp maandag 12 november 2001 16:17 schreef G-PHREAK het volgende:
[afbeelding]
mijn oogje
[afbeelding]
mijn vriendin
bijde 800x600 ..redelijke kwaliteit zoals je ziet
tnxOp maandag 12 november 2001 16:18 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
[..]
wow lekkere vriendin heb je zeghehe L0L0rz en dat is op 800x600 ? en kan ie 60 fps aan?
nee deze kan max 30fps
maar je hebt hem toch ook in 60 fps uitvoering dan kijk ik daarna op de hcc of beverwijk!
greetings aan je chick
Met welke programma heb je dat oog geschoten? Wanneer ik dit op 800x600 probeer lukt dit dus echt niet met mijn Vesta Pro.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
met ACDsee..Op maandag 12 november 2001 20:16 schreef -Stef- het volgende:
Met welke programma heb je dat oog geschoten? Wanneer ik dit op 800x600 probeer lukt dit dus echt niet met mijn Vesta Pro.
effe aan het lensje draaien om scherp te stellen en klikken :]
Je kunt uit dit topic ook nog wat nuttige informatie halen.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Thnx. Dan ga ik dat maar eens proberen. Damn, dit werkt stukken beter dan die meegeleverde troep.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Misschien zijn de webcammetjes wel goed (let dan wel op dat je nieuwe koopt en niet net als ik die 6 mnd terug een webcam uit 1998 kocht), maar Philips-drivers zijn zo moeilijk te vinden...Op maandag 12 november 2001 16:00 schreef G-PHREAK het volgende:
Pagina: 1