Toon posts:

Proxy install op een slome laptop??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik een proxy server installeren op een slome laptop (486 8 mb ram en 170 mb hd linux komt erop) die proxy server slaat ik aan 1 systeem.

Draait die proxy server dan nog als ik dat zo doen??

Verwijderd

gheghe...met linux wel ;)
een 100Mhz?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 15:57 schreef e-forze het volgende:
gheghe...met linux wel ;)
een 100Mhz?
Ik denk het wel, ik krijg hem van iemand (volgende week)
als het bijv een 33mhz of een 66mhz is kan het dan niet???

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Maakt niet uit hoeveel Mhz. Maar een proxy met 170 mb dan heb je geen ruimte op je schijf om te cachen dus je zal er weinig aan hebben!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 16:12 schreef imdos het volgende:
Maakt niet uit hoeveel Mhz. Maar een proxy met 170 mb dan heb je geen ruimte op je schijf om te cachen dus je zal er weinig aan hebben!
Voor 1 pc'tje...met een debian install van een meg of 40?
Je hebt helemaal nix nodig, een basesystem met bijv. squid, of de internet junkbuster. dan heb je ongeveer 125MB om te cachen...kan je niet instellen om de graphics te filteren?

PS: met 66Mhz wil het ook wel, wordt denk ik wel een online install (5 bootflops en internet), of je moet een CDROMspeler hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 16:17 schreef e-forze het volgende:

[..]

Voor 1 pc'tje...met een debian install van een meg of 40?
Je hebt helemaal nix nodig, een basesystem met bijv. squid, of de internet junkbuster. dan heb je ongeveer 125MB om te cachen...kan je niet instellen om de graphics te filteren?

PS: met 66Mhz wil het ook wel, wordt denk ik wel een online install (5 bootflops en internet), of je moet een CDROMspeler hebben?
dan doe ik dat wel op internet lekker makkelijk
Pagina: 1