Geheugen op internet kopen

Pagina: 1
Acties:

• Kets_One
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben van plan om geheugen op internet te bestellen bij Crucial.

Nu hebben ze twee sites: een amerikaanse :http://www.crucial.com

en een britse:
http//www.crucial.com/uk

De prijzen zijnietsjes veraschillend, maar ik hoorde dat hje bij de een meer kans hebt om nog BTW te moeten betalen dan bij de anmder...

Weet iemand hoe dit zit en waar ik het beste mijn mem kan kopen?

3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ik zou het als ik jou was bij een nederlands aanbieder kopen

Check de pricewatch!!

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

Ik zou op dit moment wachten met het kopen van geheugen prijzen rijzen de pan uit :(

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Hoe komt dat dat die prijzen opeens zo omhoog schieten ?
Verwachten jullie dat dat iets tijdelijks is ? Of is het uit met de pret en gaan de prijzen zich weer herstellen richting het oude nivo ?
In dat geval denk ik dat ik nu alvast wat DDR geheugen koop,ik wilde eigenlijk pas begin volgend jaar upgraden. Maar als de prijzen gaan stijgen dan koop ik het nu vast.
Wat denken jullie ervan ?

Geen inspiratie

Verwijderd

Bij Mycom was de prijs van SD-RAM verdubbeld en de prijzen van DDR waren gelijk gebleven!! :9~

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 16:01 schreef martijn12345 het volgende:
Hoe komt dat dat die prijzen opeens zo omhoog schieten ?
Verwachten jullie dat dat iets tijdelijks is ? Of is het uit met de pret en gaan de prijzen zich weer herstellen richting het oude nivo ?
In dat geval denk ik dat ik nu alvast wat DDR geheugen koop,ik wilde eigenlijk pas begin volgend jaar upgraden. Maar als de prijzen gaan stijgen dan koop ik het nu vast.
Wat denken jullie ervan ?
Wat ik ervan weet is het volgende: De lage (absurd) prijzen werden veroorzaakt door een overschot (teveel voorraad) aan geheugen bij leveranciers. Dus typisch een kwestie van vraag en aanbod. Nu hebben een aantal een stop aangekondigd, en de voorraden zijn weer terug aan het komen op het oude nivieua. En daaarmee stijgen de prijzen ook.

Ehh der zal vast wel wat rammelen aan het bovenstaande. Wees vrij om aanvullingen en/of verbeteringen te geven.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Dus, nu alvast ddr geheugen kopen zou geen stom idee zijn ?

Geen inspiratie

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws/19148?t=1005575095&

voor meer nieuws over de stijgingen...

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 16:10 schreef martijn12345 het volgende:
Dus, nu alvast ddr geheugen kopen zou geen stom idee zijn ?
Precies, heb zondag ook nog ff snel 4 keer 256 mb DDR gekocht :) voor 94 piek per stuk 8-)
Ik heb de orderbevestiging ook al binnen, gelukkig maar.

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 15:50 schreef DJ_Michiel het volgende:
Ik zou op dit moment wachten met het kopen van geheugen prijzen rijzen de pan uit :(
Ik zou als de bliksem nog maar ff gaan bestelen voor de prijzen echt HOOG worden

fl. 55- vvo 256mb pc133 is nog steeds geen geld

Verwijderd

Bij www.gistron.com verkopen ze het geheugen in ieder geval nog tegen de "oude" prijzen.....heb er vrijwel al mijn onderdelen gekocht...prima site.

Verwijderd

Ik heb ook maar even wat bij geplugt... nu kon het nog lekker cheap... Nu 512Mb :P
Pagina: 1