FSB opschroeven op de Tyan's AMD MP's

Pagina: 1
Acties:

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik ga dus zo spoedig mogelijk even mijn bios flashen met de laatste versie (2.09) van mijn Thunder K7, echter, wat brengt dit nou met zich mee, en dan bedoel ik dat ik dus iets vernomen heb op de frontpage van T.net: [/url=http://www.tweakers.net/meuktracker/1177]Hier dus[/url]

Er staat dus "add latency"bij, gaat dit nu inhouden dat de latency's aangepast kunnen worden? of wordt het slechts weergegeven :?

Ik weet dat het bij de derde revisie van de Tiger MP mogelijk was om de FSB op te schroeven, maar ik vroeg me dus af: wat zijn de resultaten daarvan tot nu toe, en hoe zit dat met die Thunder K7....

Iemand die daar al mee bezig is geweest, en vooral met die Thunder, of nog helemaal niks :?
Ik heb tot nu toe 1 reactie gezien die em idd al op 140 FSB had, maar dat is het dan ook, en dat was op een Tiger dacht ik zo...
I'm very curious :9

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Heb hier de Tiger rev. 3 en ben ook aan het spelen geweest met de FSB. Echter, hoger dan 140 kom ik niet, bij 146 en 150 is het no-go ;( Volgens mij ligt het aan m'n ram (Crucial reg ECC) want nu ik met WPCREDIT/-SET de timings wat strakker heb ingesteld loopt 'ie ook niet zo fijn meer op 140. 136/138 wil prima, maar da's de moeite eigenlijk niet. Ach, ik heb 'm ook niet gekocht met o.c.'en in het achterhoofd. De memtweaks geven naar mijn idee meer performancewinst dan die paar MHz'en.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02

Q-bone

Dusss...

reversie 3 is dat 1.03? of is dat weer wat anders?

thanks

bla?