Toon posts:

Breedbeeld (24") zonder OSD?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er onder kleinere breedbeeld tv's ook types zijn waar je het OSD (on-screen display, ja) kunt uitzetten? Ik heb nu een gewone, kleine tv: elke keer als je het geluid harder of zachter zet, zie je zo'n pokke menuutje verschijnen dat vervolgens zo'n 4 seconden blijft staan. Over de ondertiteling en zo. Heel irritant. Dat wil ik niet op m'n nieuwe tv.

Kun je dat op de moderne tv's uitzetten? Of zijn die juist helemaal vergeven van on-screen rotzooi? Ik kan hier nergens info over vinden.

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Het enige wat ik weet is dat philips tv hun volume instellingen vaak niet op de tv laten zien, maar gewoon met het knipperen van het ab-lampje.

Misschien is het ook een oplossing als je hem aansluit op je stereo. Dan kan je je volume regelen met je ab en dat komt niet op de tv.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Niet elke tv heeft zo'n lelijke groene OSD hoor :P. Op de meeste tv's zie je er niks van als je het volume harder zet (afgezien knipperend LEDje).
Alleen als je instellingen aan het beeld of geluid ofzo wilt veranderen zal je dat via een OSD moeten doen. Maar dan wel een mooie OSD en hij staat niet over de ondertiteling heen :).

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik heb hier een Philips Breedbeeld net nieuwe gekocht.
En die knippert alleen met zijn lampje.

Was wel een duur ding a 2600,- maar dan heb je ook wat.