Heee, dit is geen warezvraag, maar is het mogelijk om een Compaq iPaq ding met Pocket PC 2000 om te flashen op een niet al te legale manier naar 2002? Geen linkz aub, ik wil geen waarschuwingen enzo, maar gewoon, is het mogelijk?
check www.compaq.nl (als het over een ipaq gaat)
Ik zou het doen!
Als je je pocket pc net hebt gekocht is het gratis maat!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
ja dan hoef je alleen de verzendkosten te betalen ...
20 piek ..ietwat vaag want het komt gewoon vanuit nederland..nou ja..
20 piek ..ietwat vaag want het komt gewoon vanuit nederland..nou ja..
ik ga tonite dat formulier maar eens versturen
maar hoe lang duurt het voor dat het binnen is?
maar hoe lang duurt het voor dat het binnen is?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik heb mijn ipaq 3630 (32MB-ROM, 32MB-RAM) sinds kort draaien op PocketPC 2002.
Je moet wel minstens 32Mb RAM hebben. De nieuwe versie gebruikt een stuk meer geheugen dan de oude versie.
Ook zijn een aantal progs niet meer te gebruiken. Dus eerst goed uitzoeken wat er draait op 2002. Ik liep tegen e-wallet aan. de versie die ik meegeleverd kreeg met mijn ipaq werkt niet op 2002. Ook voor dashboard is een nieuwe versie nodig.
Je moet wel minstens 32Mb RAM hebben. De nieuwe versie gebruikt een stuk meer geheugen dan de oude versie.
Ook zijn een aantal progs niet meer te gebruiken. Dus eerst goed uitzoeken wat er draait op 2002. Ik liep tegen e-wallet aan. de versie die ik meegeleverd kreeg met mijn ipaq werkt niet op 2002. Ook voor dashboard is een nieuwe versie nodig.
Pagina: 1