Toen waren beige computers heel gewoon.
kzou ff gaan kijken op de site van je mobo bouwer...
If it's just us, it seems like an awful waste of space
HurrI geeft inderdaad het goede antwoord..
De specifieke bios-software wordt namelijk gewoon door de moederbord-fabrikant gemaakt, niet door award. Op de site van de fabrikant kun je gewoon de bios-updates downloaden, en het flash-programmaatje vinden..
De specifieke bios-software wordt namelijk gewoon door de moederbord-fabrikant gemaakt, niet door award. Op de site van de fabrikant kun je gewoon de bios-updates downloaden, en het flash-programmaatje vinden..
dus welk mobo heb je?
let wel op dat je in 1 keer de GOEDE flasht, als je eentje flasht die ook maar IETS anders is, dan is je moederbordje verneukt.... (vaak in zo'n geval ook GEEN garantie, meestal moet je dan een nieuwe bioschip bestellen van hfl 50+ en 3 weken wachten......)
let wel op dat je in 1 keer de GOEDE flasht, als je eentje flasht die ook maar IETS anders is, dan is je moederbordje verneukt.... (vaak in zo'n geval ook GEEN garantie, meestal moet je dan een nieuwe bioschip bestellen van hfl 50+ en 3 weken wachten......)
Volgens mij lijkt het me veiliger dat de topicstarter met deze kennis geen bord gaat flashen. Is niet lullig bedoelt ofzo, maar het lijkt me gewoon veiliger, strax heeft ie 'm dood-geflashed
20*350ZO45°
Flash is goed gelukt hoor.....Op maandag 12 november 2001 18:25 schreef RDK_NL het volgende:
Volgens mij lijkt het me veiliger dat de topicstarter met deze kennis geen bord gaat flashen. Is niet lullig bedoelt ofzo, maar het lijkt me gewoon veiliger, strax heeft ie 'm dood-geflashed
Welk mobo was het nou?Op zaterdag 15 december 2001 20:14 schreef computerboer het volgende:
[..]
Flash is goed gelukt hoor.....
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Gigabyte 7IXEOp zaterdag 15 december 2001 20:20 schreef Stropdas het volgende:
[..]
Welk mobo was het nou?dan weten wij ook hoe en wat
Verwijderd
Flash... is dat niet van Macromedia?
okee ff serieus... flashen is doodsimpel. keep 2 things in mind:
1) BIOS-type moet EXACT overeenkomen (mobofabrikantsite)
2) Flashen doe je in DOS-mode (bootflop?)
Daaro... en dubbelcheck het mobo type voor de zekerheid... als je de verkeerde flasht boot 'ie misschien niet meer.
Hier kun je de jouwe nederladen:
http://www.gigabyte.com.tw/support/swamd.htm#link7ixe
P.S. Kijk een beetje uit het het gebruiken van BETA-bioses... alleen doen als je weet waar je mee bezig bent.
okee ff serieus... flashen is doodsimpel. keep 2 things in mind:
1) BIOS-type moet EXACT overeenkomen (mobofabrikantsite)
2) Flashen doe je in DOS-mode (bootflop?)
Daaro... en dubbelcheck het mobo type voor de zekerheid... als je de verkeerde flasht boot 'ie misschien niet meer.
Hier kun je de jouwe nederladen:
http://www.gigabyte.com.tw/support/swamd.htm#link7ixe
P.S. Kijk een beetje uit het het gebruiken van BETA-bioses... alleen doen als je weet waar je mee bezig bent.
Pagina: 1