Premiere 6 transition effecten zien?

Pagina: 1
Acties:

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 08:15
ellow,

Als ik in Premiere transition effecten toevoeg dan zie ik ze niet als ik de preview afspeel. dan zie je linksboven een mooi kruisje staan.

Als ik dan het filmpie export gaat het wel goed.

iemand enig idee hoe ik het ook kan zien in preview?

-

Verwijderd

als je met je cursor boven in de tijdlijn gaat staan zie je dat je cursor verandert in een pijltje.
Als je dan op [alt] drukt en met je rechetr muisknop ingedrukt gaat slepen zie je een preview.
Als je dit realtime wilt doen moet je toch echt een duurdere videoeditkaart kopen.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Moet je niet zulke dingen vantevoren renderen?

Ja, want het hele dunne blauwe balkje bovenin de tijdlijn wordt rood op de gedeelte waar gerenderd moet worden voor de preview. Doe gewoon rechtermuisknop erop en dan 'render work area' ofzoiets. Daar is ie dan ff mee bezig, en dan kun je de preview zien zoals het hoort. Dit moet je doen bij alle effecten.

www.nintendocasemods.com

• xonide
zal het es proberen!. bedankt.

ik weet dat het met studiodv gewoon kan dus vandaar..

-

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 19:38 schreef Digital-DNA het volgende:
Moet je niet zulke dingen vantevoren renderen?
Ja, want het hele dunne blauwe balkje bovenin de tijdlijn wordt rood op de gedeelte waar gerenderd moet worden voor de preview. Doe gewoon rechtermuisknop erop en dan 'render work area' ofzoiets. Daar is ie dan ff mee bezig, en dan kun je de preview zien zoals het hoort. Dit moet je doen bij alle effecten.
Dit kan ook ja maar als je geen zin hebt om te gaan renderen(omdat je niet bij ieder ding wat je uit wilt proberen lang wilt wachten) Kan je beter de alt combi gebruiken. Deze maakt een snelle preview! De kwaliteit is dan iets minder maar je kan wel zien of dat het effect is wat je nodig hebt.

• xonide
helemaal perfect!. bedankt!

-

Pagina: 1