EP-8KHA+ of MSI K7T266 Pro2-RU (RAID)?

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 20:28
Hellow,

Ik ben op zoek naar een leuk moederbordje voor een kennis van me. Ik heb de EP-8KHA+ en MSI K7T266 Pro2-RU (RAID) gezien.

Het is de bedoeling dat het systeem meer richting stabiliteit gaat, en niet snelheid.

Ik vraag me dus af welke van deze twee het meest stabiele is.

Ondersteund de EP-8KHA+ ook de Athlon XP out-of-the-box? Of moet ik eerst een bios upgrade downloaden? Dit is niet zo'n probleem, mits ik wel gewoon op kan starten met een Athlon XP om de bios te flashen. Ik heb op de Epox site gekeken, maar de 'Recommended CPU list' kon ik niet downloaden.

Zijn de non-raid versies van deze moederborden stabieler? RAID is namelijk toch niet zo interessant in dit geval.

Het is de bedoeling dat er een Athlon XP 1700+ in komt met Klinston (ofzo) DDR. En een simpel Geforce 2 MX-400 kaartje.

Alvast bedankt.

edit:
typo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem de Gigabyte 7VTXH of -P (zie de thread hierover); 'out of the box' het snelst, meest stabiel en t goedkoopst. Vergeet ook niet dat AMD zelf Gigabyte voor z'n reference systemen gebruikt.

Ik heb zelf de MSI; helemaal niets op aan te merken, maar toch... Verder heb ik n zwak voor Epox sinds ik van hun n dual Pentium Pro plank gebruikt heb. Maar hun eindcontrole lijkt iets minder dan van bijv. MSI, Asus of Gigabyte.

Wees slim, kies de Gigabyte. Belachelijk goed, onboard LAN, en voor heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
Op het moment heb ik zelf een Exox 8K7A+, en dat vind ik een heel aardig bordje.

Ik heb gezocht op prijsindex.net, en daar zie ik de Gigabyte GA-7VTXH nergens staan. Verder klinkt de naam (GigaByte) bij mij niet zo bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 14:58 schreef Remenic het volgende:
Op het moment heb ik zelf een Exox 8K7A+, en dat vind ik een heel aardig bordje.

Ik heb gezocht op prijsindex.net, en daar zie ik de Gigabyte GA-7VTXH nergens staan. Verder klinkt de naam (GigaByte) bij mij niet zo bekend...
Gigabyte bouwde al mobo's toen zelfs broodroosters voor Epox nog te moeilijk waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Hij heeft wel gelijk, als 'out of the box' bordje zonder RAID is dit een ideale keuze: goede prijs, super performance en Ethernet en SB128 on-board. Heb hem hier en prefereer hem boven mijn andere KT266a MB van MSI.

P.S. moet je maar eens op een Duits forum gaan kijken, daar wordt Gigabyte als een zeer gerespecteerd merk te zijn, net als Asus en co.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
Op maandag 12 november 2001 16:57 schreef Cap het volgende:
Hij heeft wel gelijk, als 'out of the box' bordje zonder RAID is dit een ideale keuze: goede prijs, super performance en Ethernet en SB128 on-board. Heb hem hier en prefereer hem boven mijn andere KT266a MB van MSI.

P.S. moet je maar eens op een Duits forum gaan kijken, daar wordt Gigabyte als een zeer gerespecteerd merk te zijn, net als Asus en co.
Hmmm... okee, en als non-out-of-the-box, wat is dan 't beste? Want te lui om te tweaken ben ik nou ook weer niet ;)

Dus waar zal ik -uiteindelijk- het meest tevreden mee zijn? Ja ik weet het, ik ben een lastig ventje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu zelf een msi k7t turbo en dit bordje werkt perfect 1gig nu op 1333 en totaal geen stabiliteits problemen. Ik ga mijn eigen mobo ook vervangen door de msik7t 266 pro2-RU.

Ik ben erg tevreden over msi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
Ik loop net een beetje dit forum af, en ik zag dus een thread waarin stond "neem een AMD 761 chipset, das dan weer 1 VIA chipset minder op je mobo". Ik heb natuurlijk al een AMD 761, en ik ben daar zeer tevreden over.

Nou, dat gezeik over die tering VIA chipsets ben ik niet blij mee natuurlijk, dus op zicht is voor die statement wel wat te zeggen. Maar is de VIA kt266a een klote chipset, of valt dat allemaal wel mee? Kwa stabiliteit enzo.

offtopic:
Overigens vind ik dat gelul met VIA 4-in-1 echt de meest onzinnige windows bullshit. Ik heb voor linux nooit VIA 4-in-1 shit hoeven downloaden. Alles werkt gewoon prima, out-of-the-box en niets trager dan in windows. En rete stabiel... Dit is 1 van de slechte dingen die ik over AMD/Windows te melden heb eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Niks klote chipset, ik draai de Gigabyte VTXH al 3 weken zonder te hoeven rebooten (spellen, word, internet, audio).

En ja, ook niet out of the box vind ik hem perfect... alleen niet als je RAID wilt, dat heeft dit bord niet. Geen probleem voor mij aangezien ik een PCI RAID kaartje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als je voor stabiliteit gaat en niet perse voor topspeed is de K7T266Pro2-RU prima, althans voor zover ik na een weekje beoordelen kan. Het bordje is echt rock-stable wanneer ik de CPU op normale snelheid laat draaien. 100% CPU-belasting kan die echt wel een paar dagen achtereen volhouden (getest met }:O'en natuurlijk ;) )
Pas bij het overklokken laat het bordje vrij snel steekjes vallen. Oorzaak hiervan is waarschijnlijk dat de northbrigde passief gekoeld wordt (dus geen fan op het koelblokje).
Een echte aanrader voor de niet-overklokkers dus wat mij betreft.

Volvo V70 D5 my2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat gigabyte een b-merk was, maar dit vind ik wel intressant aangezien ik mijn keuze voor mobo ook nog steeds niet heb gemaakt.

Ik zal mijn overwegingen eens op een rij zetten

MSI:
+ Heb al 2 MSI plankjes gehad en was daar zeer tevreden mee.
+ Online bios update (iedereen vind dat kut, ik vind dat top)
- Ik hoor veel stabiliteits problemen over de MSI 266a

EPOX:
+ Ik hoor veel goede dingen hierover, snel, stabiel etc.
- Je moet gelijk flashen voor een xp en ik heb geen zin om eerst een andere processor er in te zetten. Ook ben ik nog steeds een beetje voorzichtig met flashen aangezien dit bij mij al 1 keer mislukt is en ik alles precies volgens de handleiding deed. Daarom prefereer ik ook online flashen.
- Je moet bepaald nr's stickers weet ik het wat hebben.

Gygabyte:
+ Ik hoor hele goede dingen hier
- Ik weet geen snars van gygabyte en dacht ook altijd dat ze een b-merk waren.

ASUS:
Geen ervaring mee.

ABIT:
Geen ervaringen mee.

Stabiliteit staat voor mij ver voorop, ik ben niet te beroerd om een beetje te tweaken ed. Maar ik wil niet uren/dagen bezig zijn met de comp lekker draaiend te krijgen. Ik wil hem bouwen en misschien een bios updateje online of via disk, maar dan wel zonder dat ik eerst een andere proc erin hoef te doen. En de rest maakt me niet uit. Maar ik wil gewoon niet altijd zoekende zijn om mijn problemen weg te werken.

Snelheid vind ik ook zeer belangrijk, iets minder dan stabiliteit, maar een combinatie hiertussen vind ik het beste uiteraard :).
En ik wil geen onboard raid, liefst zo min mogelijk onboard.

De onderdelen worden Cardexpert gf2pro400, xp1800+, 512mb DDR crucial, promise tx2 raid0 80gyg, sb5.1 etc.

Ik vind het zonde om weer een topic te openen, vandaar deze post, ik denk namelijk dat ik hetzelfde principe wil als de topicstarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 00:49 schreef funksngrooves het volgende:
Ik dacht dat gigabyte een b-merk was, maar dit vind ik wel intressant aangezien ik mijn keuze voor mobo ook nog steeds niet heb gemaakt.

Stabiliteit staat voor mij ver voorop, ik ben niet te beroerd om een beetje te tweaken ed. Maar ik wil niet uren/dagen bezig zijn met de comp lekker draaiend te krijgen. Ik wil hem bouwen en misschien een bios updateje online of via disk, maar dan wel zonder dat ik eerst een andere proc erin hoef te doen. En de rest maakt me niet uit. Maar ik wil gewoon niet altijd zoekende zijn om mijn problemen weg te werken.

Snelheid vind ik ook zeer belangrijk, iets minder dan stabiliteit, maar een combinatie hiertussen vind ik het beste uiteraard :).
En ik wil geen onboard raid, liefst zo min mogelijk onboard.

De onderdelen worden Cardexpert gf2pro400, xp1800+, 512mb DDR crucial, promise tx2 raid0 80gyg, sb5.1 etc.

Ik vind het zonde om weer een topic te openen, vandaar deze post, ik denk namelijk dat ik hetzelfde principe wil als de topicstarter.
Gigabyte is dus absoluut geen B-merk. Zoals Cap al eerder opmerkte, bij onze oosterburen acht men t merk van een zelfde klasse als bijv. Asus. Merk ook op dat AMD zelf Gigabyte niet als n B-merk beschouwt; ze gebruikt t in haar reference systemen.

Ook al ben ik tevreden over mijn MSI, raad ik je op dit moment toch de Gigabyte aan, het is gewoon t beste bord, ook beter dan Asus of Epox;

- hoogste standaard AXP mem scores.
- als enige bord een volledig functionerende S3 STR (zegt wel iets over de kwaliteit van t ontwerp)
- max 1.92v vcore
- temp sensor zit goed tegen de core aangedrukt: eerlijke temp read-out.

En verder gewoon veel ruimte rondom de proc ivm Alpha of andere 80x80 koelers. Het enige wat ik als - kan verzinnen is n max fsb van 166 (net als de MSI), maar da's alleen jammer voor extreme overklokkers. Persoonlijk vind ik alleen multiplier overklokken zinvol; stabiliteit staat bij mij voorop. Ik streef naar geen bsod's -- ook niet 1 per jaar -- en dat lukt met de componenten en OS'en van tegenwoordig zonder veel moeite. Zelfs al met de MSI... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
Op dinsdag 13 november 2001 11:47 schreef deGrad het volgende:

[..]

Gigabyte is dus absoluut geen B-merk. Zoals Cap al eerder opmerkte, bij onze oosterburen acht men t merk van een zelfde klasse als bijv. Asus. Merk ook op dat AMD zelf Gigabyte niet als n B-merk beschouwt; ze gebruikt t in haar reference systemen.

Ook al ben ik tevreden over mijn MSI, raad ik je op dit moment toch de Gigabyte aan, het is gewoon t beste bord, ook beter dan Asus of Epox;

- hoogste standaard AXP mem scores.
- als enige bord een volledig functionerende S3 STR (zegt wel iets over de kwaliteit van t ontwerp)
- max 1.92v vcore
- temp sensor zit goed tegen de core aangedrukt: eerlijke temp read-out.

En verder gewoon veel ruimte rondom de proc ivm Alpha of andere 80x80 koelers. Het enige wat ik als - kan verzinnen is n max fsb van 166 (net als de MSI), maar da's alleen jammer voor extreme overklokkers. Persoonlijk vind ik alleen multiplier overklokken zinvol; stabiliteit staat bij mij voorop. Ik streef naar geen bsod's -- ook niet 1 per jaar -- en dat lukt met de componenten en OS'en van tegenwoordig zonder veel moeite. Zelfs al met de MSI... >:)
Jouw argumenten draaien zo ongeveer alleen om de snelheid. Dit is dus geen top prioriteit voor mij en funksngrooves.

Ik wil simpel weg weten, welke van deze bordjes is het stabielst? Ik zit er nu heel erg serieus over na te denken om een Gigabyte te nemen, want op www.amdmb.com zie ik van alle moederborden de minst hoeveelheid problemen bij het Gigabyte forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar een nieuw Mobo en na wekenlang elke review te hebben gelezen, had ik de knoop doorgehakt: Epox 8kha+

Maar toen bleek dat je die, in sommige gevallen (oude borden) moest flashen. Daarom werd het de MSI K7T266a Pro 2, en nu begint iedereen weer Gigabyte roepen.

:?

Dit las ik op hardwareinfo.net:
De prestaties van de GA-7VTX vallen een beetje tegen, zeker in vergelijking met de andere KT266 moederborden. Op de een of andere manier is de GA-7DXR met AMD 760 chipset constant sneller dan de GA-7VTX, terwijl over het algemeen de VIA KT266 chipset toch sneller is dan de AMD 760 chipset. Blijkbaar moet Gigabyte toch nog wat tijd in BIOS-optimalisaties gaan stoppen. Dat geldt overigens ook voor de stabiliteit van het bord, die op dit moment nog niet op het niveau is waar deze zou moeten zijn.
Overigens werd hier de MSI bekroond met de golden award; oftewel beste keus!
Daarom ga ik toch voor de MSI denk ik, maar ik snuffel op de HCC-Dagen gewoon wat rond en degene met de beste prijs/kwaliteit koop ik; vooralsnog de MSI ook al zijn de Giga/Epox in de rpicewatch 30pieken goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:34

Rick2001

9950X delidded en direct die

hardwareinfo.net is nu niet bepaald een erg objectieve site waar je gerust mag uitgaan van wat ze zeggen.
Lees gerust eens verder op buitenlandse sites en trek je conclusies.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Grad > Bedankt voor je duidelijke uitleg!

Zijn er ook nog nadelen van de Gigabyte? Ik had bijv ergens gelezen dat er geen clear cmos op zit. Hoe zou je dan de cmos moeten clearen als je de fsb ofzo te hoog hebt gezet en hij boot niet meer tot de bios. Of heeft de dualbios hier iets mee te maken, dat je een sorrt backup bios hebt ofzo (pure gok).

Remenic > Dat maakt niet uit want ik heb gisteren heel veel reviews en benchmarks ed gelezen en allen gaven als uitslag dat de Gigabyte rete-stabiel was. Ik denk dus wel dat we hiervan uit kunnen gaan.

Mocht ik niks (echt) slechts meer horen dan heeft Gigabyte een nieuwe klant aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 12:41 schreef Remenic het volgende:

[..]

Jouw argumenten draaien zo ongeveer alleen om de snelheid. Dit is dus geen top prioriteit voor mij en funksngrooves.

Ik wil simpel weg weten, welke van deze bordjes is het stabielst? Ik zit er nu heel erg serieus over na te denken om een Gigabyte te nemen, want op www.amdmb.com zie ik van alle moederborden de minst hoeveelheid problemen bij het Gigabyte forum.
On the contrary my friend, ze draaien om snelheid en stabiliteit. Let wel dat ik er natuurlijk geen definitieve uitspraken over kan doen, daar voor moet ik je verwijzen naar 'Tweaker UK' op t Amdmb forum; alleen hij heeft de kans gehad alle borden zelf aan de tand te voelen.

Oh, en Pintomolly: we hebben t hier over de VTXH/P, niet over t oudere beestje.

Vwb de ontbrekende cmos-clear jumper: ik heb geen idee hoe zenuwachtig we daar over moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Ik heb de MSI en de Gigabyte, beide zijn stabiel alleen de Gigabyte wint: 0 reboots in 3 weken tegen de MSI 1 :)

Die CMOS jumper is geen groot probleem: gewoon je batterij er uit wippen en de power knop 10 sec ingedrukt houden en leeg is je CMOS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
Okee dan! Gigabyte it shall be!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 14:37 schreef Cap het volgende:
Ik heb de MSI en de Gigabyte, beide zijn stabiel alleen de Gigabyte wint: 0 reboots in 3 weken tegen de MSI 1 :)

Die CMOS jumper is geen groot probleem: gewoon je batterij er uit wippen en de power knop 10 sec ingedrukt houden en leeg is je CMOS :P
Is dan niet heel je bios leeg? :) (domme vraag voor iemand die hier al zolang rond loopt, maar toch :)

Verder Gigabyte word het ook voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
BAH BAH BAH,dacht ik voor de MSI te gaan. Wordt ie hier weer de grond in GEROST. Is die giga echt zo veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001

Rick2001

Bij mij draaid het EPOX 8KHA+ board perfect stabiel.
Enige nadeel is boven de 148Mhz FSB moet je op je reset knopje drukken voor een reboot. (Softboot probleem)
Voor de rest superstabiel en goedkoop.
Over het MSI board kan ik geen uitspraak doen want dat heb ik niet en nooit gehad.
Dit is in ieder geval mijn 2de EPOX board en die zijn echt super stabiel.
Maar goed, mijn ASUS boarden en ABIT boarden die ik gehad heb waren ook allemaal stabiel.
Ligt toch vooral aan je randapparatuur en hoe je wat installeerd. :)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 23:25 schreef strontvlieg het volgende:
BAH BAH BAH,dacht ik voor de MSI te gaan. Wordt ie hier weer de grond in GEROST. Is die giga echt zo veel beter?
Ik denk dat het wel meevalt..
Ik denk gewoon dat veel tweakers msi en epox etc hebben gekocht en er dus relatief veel zijn met probleempjes. Weinig hebben de Gigabyte en dus hoor je daar ook niet zoveel probleempjes over.

Maar anyway, de Gigabyte lijkt me een super bordje en ik weet nu voor 99% zeker dat ik deze ga aanschaffen op e HCC in combi met een athlon xp 1800+ en 512mb DDR crucial :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 23:25 schreef strontvlieg het volgende:
BAH BAH BAH,dacht ik voor de MSI te gaan. Wordt ie hier weer de grond in GEROST. [knip]
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik kan mijn MSI niet anders dan stabiel noemen. Ik heb t ook wel eens over rete- of super- stabiel, maar wat heeft dat eigenlijk voor zin? Stabiel is stabiel, dwz: bij perikelen is t bord _nooit_ n verdachte. Tuurlijk, je kunt over stabiliteit 'binnen n overklokomgeving' beginnen, maar we weten allemaal dat zo'n discussie gedoemd is te verstikken in n drijfzand van (veel te veel) variabelen. Twee dezelfde borden zijn niet identiek, om maar s wat te noemen.

Iemand met n beetje ervaring is prima in staat om n stabiel systeem te bouwen rondom n Asus, Epox, MSI of Gigabyte. Wat echter wel begint op te vallen is dat DDR geheugen vaak de oorzaak van problemen is. Of t nu de slechtere-eindcontrole-door-de-lage-geheugenprijzen, de kleinere foutmarge inherent aan DDR, of steeds kieskeuriger chipsets is doet er niet toe, we zijn gedwongen t geheugen zorgvuldig te kiezen. Wat dat betreft promoot Rick2001 terecht Crucial; zeer hoge kwaliteit, niet duur, en gewoon lekker af fabriek. Ik kocht bijvoorbeeld mijn Infineon bij Gistron, t zat in n afgescheurd stukje niet anti-statisch bubbelplastic... schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001

Rick2001

Compleet mee eens. Ik denk dat gewoon elk normaal merk board wel stabiel is als de rest van je randapparatuur maar goed is. Combinatie problemen kun je altijd hebben.
Ook is het waar dat als een keer de pc crashed dit nooit vermeld word omdat het dan inderdaad toch wel eens niet stabiel zou kunnen zijn.
Stabiliteit ben je zelf ook wel verantwoordelijk voor.

Verwijderd

ik heb net een revieuw gelezen van het soyo mobo S7KV DRAGON + op amdmb.com
en als je die leest dan wil dat mobo gewoon>:) zie ook de forums aldaar

groeten
rangie
Op dinsdag 13 november 2001 13:03 schreef Pintomolly het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nieuw Mobo en na wekenlang elke review te hebben gelezen, had ik de knoop doorgehakt: Epox 8kha+

Maar toen bleek dat je die, in sommige gevallen (oude borden) moest flashen. Daarom werd het de MSI K7T266a Pro 2, en nu begint iedereen weer Gigabyte roepen.

:?

[..]

Daarom ga ik toch voor de MSI denk ik, maar ik snuffel op de HCC-Dagen gewoon wat rond en degene met de beste prijs/kwaliteit koop ik; vooralsnog de MSI ook al zijn de Giga/Epox in de rpicewatch 30pieken goedkoper

• Cap
  • Niet online

Cap

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
De prestaties van de GA-7VTX vallen een beetje tegen, zeker in vergelijking met de andere KT266 moederborden. Op de een of andere manier is de GA-7DXR met AMD 760 chipset constant sneller dan de GA-7VTX, terwijl over het algemeen de VIA KT266 chipset toch sneller is dan de AMD 760 chipset. Blijkbaar moet Gigabyte toch nog wat tijd in BIOS-optimalisaties gaan stoppen. Dat geldt overigens ook voor de stabiliteit van het bord, die op dit moment nog niet op het niveau is waar deze zou moeten zijn.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit gaat over een heel ander bordje dan de VTXE en/of de VTXH. Ten eerste is de layout totaal verschillend, de VTX heeft veel jumpers en dipswitches en AGP Pro terwijl de VTXE/H nauwelijks jumpers heeft en gewone AGP. Ten tweede heeft de VTX een KT266 chipset en de VTXE/H een KT266a. De vergelijkbare KT266a versie van de VTX is de VTXP, dit bordje is wat ouder dan de VTXE/H en is niets anders dan een VTX met een KT266a chipset er op. Zie de gigabyte website voor meer info.

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Op donderdag 15 november 2001 11:24 schreef rangie het volgende:
ik heb net een revieuw gelezen van het soyo mobo S7KV DRAGON + op amdmb.com
en als je die leest dan wil dat mobo gewoon>:) zie ook de forums aldaar
Is deze al in Nederland verkrijgbaar eigenlijk?

En krijg je die cardreader en front usb-panel erbij eigenlijk?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Verwijderd

*KNIP*

Dit gaat over een heeeeel ander board... de 7VTXH heeft een VIA KT266**A** chipset en geen KT266...

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
ik kan bijv bij prijsindex.net dit bord van abit nergens vinden? hoe kan dit? en weten jullie waar ik dit bord het beste kan bestellen?

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 01:09
ik mis een moederbordje hiero de Soltek SL-75DRV2. lezen jullie geen reviews?

http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4/011126/index.html

gigabyte is zeker geen topper, de soltek komt er echt als winnaar uit, op veel puten het snelst van alle borden, goeie overclock mogelijkheden, stabiel op hoge bus, en hijs ook een van de goedkoopste, 329,-, zelfde als gigabyte dus.

goede tweede is de epox is nog 10,- goedkoper
Pagina: 1