Jongens ik heb hem nu 2 maanden , maar hij begint me opeens batterijen te vreten.. iemand anders hier oook last van .. kan niet 2 uur meer met die dingen, terwijl hgij daar in het begin geen last van had.:!!!s
je batterijen btje verneukt? (halvewerge opladen enzo)?
>> GT
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ik heb de mijne nu een half jaar, bevalt me perfect. Firmware upgrade is erg praktisch! Ik merk idd dat de mijne ook wat moeite krijgt met m'n batterijen, maar dat komt juist denk ik omdat ik wel oplaadbare gebruik. Met normale doe ik wel gewoon lang mee. Oplaadbare doen het in principe ook gewoon goed en dat scheelt een boel veel geld!
Hoezo sucken die? Die oude batterijen misschien.Op maandag 12 november 2001 22:03 schreef [STG]Negotiator het volgende:
JAH .. maar dat sucked ook!!!
Nu heb je leuk 2100mAh NIMH dingen
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Verwijderd
Gebruik je toevallig Philips Long Life (ahum
) batterijen?
Bij Aurora, electroshop in de Vijzelstraat (A'dam), kreeg ik nl. te horen dat deze batt. niet bepaald geschikt zijn voor energievreters (waar MP3-spelers dus ook onder vallen).
Deze zijn meer voor klokken, afstandsbedieningen, enz., als het maar weinig stroom trekt. Om die reden is er ook geen amperage-aanduiding op die batt.: is voor dit soort apparaten niet van belang.
Ik heb in Aurora maar meteen fors in de buidel getast en meteen 3 paar oplaadbare GP 1800's NIMH voor f32,- per paar aangeschaft en Sony oorwarmers voor f75,-. Ik had al een Vivanco NIMH lader staan (voor m'n Napa 380 8cm mp3cdspeler -> deze had ik geretourneerd vanwege hoge batt. consumptie: 4 uur was max.), dus ik kon meteen aan de gang.
Batterijconsumptie van de Soul heb ik tot nu toe niet echt bijgehouden, deze is iig veel lager dan die beta-Napa.
Bij Aurora, electroshop in de Vijzelstraat (A'dam), kreeg ik nl. te horen dat deze batt. niet bepaald geschikt zijn voor energievreters (waar MP3-spelers dus ook onder vallen).
Deze zijn meer voor klokken, afstandsbedieningen, enz., als het maar weinig stroom trekt. Om die reden is er ook geen amperage-aanduiding op die batt.: is voor dit soort apparaten niet van belang.
Ik heb in Aurora maar meteen fors in de buidel getast en meteen 3 paar oplaadbare GP 1800's NIMH voor f32,- per paar aangeschaft en Sony oorwarmers voor f75,-. Ik had al een Vivanco NIMH lader staan (voor m'n Napa 380 8cm mp3cdspeler -> deze had ik geretourneerd vanwege hoge batt. consumptie: 4 uur was max.), dus ik kon meteen aan de gang.
Batterijconsumptie van de Soul heb ik tot nu toe niet echt bijgehouden, deze is iig veel lager dan die beta-Napa.
Pagina: 1