The pros and cons of meetings...

Pagina: 1
Acties:

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
OK. Ik zit met een dilemma(tje) en vroeg me af of andere mensen dit ook hebben (gehad).

Ik ben nu dik anderhalf jaar geregistreerd bij t.net en GoT en doe ongeveer al even lang mee met DPC }:O . In de loop van de tijd (en dan vooral het laatste half jaar) heb ik toch het idee gekregen (zoals velen hier) dat we echt een hechte community met z'n allen geworden zijn. Of misschien waren jullie dat al en ik heb dat gevoel pas een half jaar ;) . Ik merkte het voor het eerst toen wij hoorden dat irrelevant ons verlaten had (may he rest in peace). Na alle reacties die ik hier gelezen had, had ik het gevoel dat ik een vriend/kennis/bekende verloren had. Echt een kutgevoel dus :'( Aan de andere kant was ik verbaasd dat ik het me zo aantrok.

Wat is dan het probleem denken jullie misschien? Nou heb ik van een aantal mensen hier een aardig idee hoe ze in elkaar zitten (of dat denk je in ieder geval). Ik kan, net als iedereen, met sommige bezoekers beter opschieten als met anderen en sommige mensen vind ik (ook net als iedereen) botweg vervelend.

Nog steeds geen probleem denk je dan. Nou zit ik er over te denken om naar een meeting te komen. Aan de ene kant ben ik erg benieuwd wie er nu achter die mysterieuze namen schuilen, maar aan de andere kant ben ik ook 'bang' dat jullie mij enorm gaan teleur stellen. Dat ik die ene gozer waar ik op GoT enorm goed mee op kan schieten, dat ik daar IRL helemaal niet mee op kan schieten. Andersom kan natuurlijk ook, hoewel dat een stuk moeilijker is. Iemand waarvan je denkt dat je hem niet aardig vindt (op GoT) daar zal je IRL niet snel veel tijd in steken om jezelf ongelijk te bewijzen.

Het is een beetje een lang verhaal, maar ik denk dat jullie mij wel begrijpen. Meer mensen die hier last van hebben/hadden en wat hebben jullie gedaan?

* Mobster hoeft nog niet naar de psychiater :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
/me heeft ook zo die tegenslagen gehad hoor.

Het begon allemaal met ricoh. Jemig wat een rot kop ;)

Het is wel lachuh als je zo iemand tegenkomt irl waar je al die tijd me hebt lopen lullen op GoT of irc.

Maar ik heb ook tegenslagen gehad met bepaalde mensen, Nee ik noem geen namen.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

* Blistimo heeft net de ToeT-LAN achter de rug, was dikke vette prima!

Hoewel ik de meesten al van irc kende, en je dus al een beetje kan voorstellen hoe die mensen zich gedragen (naja, een heeel klein beetje :) ) vallen vooral de gezichten achter de nicks tegen :P
Ik denk dat ik maar eens een nieuw inschattingsvermogen ga aanschaffen, dem wat zat ik er veel naast :P

Maar idd, die mensen die ik nog niet kende van irc heb ik minder vaak "opgezocht" dan diegenen die ik al wel kende, dat onderscheid maak je onderbewust kennelijk toch...

tipje voor komende meetings/LAN's: als keldon/Ace meekomt, ga buiten slap-afstand zitten >:) zelfde geldt voor jeroon, maar die kan je tenminste nog lekker fraggen met UT >:)

D3 char(s)

Verwijderd

je kan natuurlijk voor de zekerheid kiezen en gewoon niet naar die meeting gaan, of je denk kom op lets go for danger en naar de meeting gaan.

iig weet je pas of mensen tegenvallen als je ze hebt ontmoet, het is niet anders :)

/me is nog nooit naar een meeting gegaan en weet ook niet of het er ooit nog van komt!

Verwijderd

Ik ben als niet ToeTer ff naar de ToeT-LAN geweest dit weekend en het viel helemaal niet tegen. Ze zijn in het echt net zo lelijk als je ze verwacht. >:)
Nee hoor was echt lachuh en zeker een aanrader, om gewoon eens naar zo'n meeting te gaan. :)

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 15:24 schreef Mo-Bees het volgende:
* Mobster is nog nooit naar een meeting gegaan en weet ook niet of het er ooit nog van komt!
Waarom niet? Om dezelfde redenen als ik?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Het is natuurlijk een persoonlijke keuze maar ik kan het je aanraden :)

Bob is ruim een jaar geleden verhuisd naar de USA.
In dat jaar zijn er 2 DPC-ers die ik nog nooit eerder had gezien op vakantie gegaan naar de states en is er 1 zelfs op mijn uitnodiging bij Bob op bezoek gekomen :)

Proxy van I'R Cow heeft in april van dit jaar 4 dagen gebivakeerd bij bob thuis en Crisp van Graasland heb ik niet al te lang geleden opgezocht in de grote appel :)

Ik heb echt genoten van de komst van de DPC-ers en ik hoop er nog veel IRL te mogen ontmoeten want het waren onvergetelijke ervaringen :)
Het is mij dus absoluut NIET tegen gevallen !!!!!

Hoewel ik moet zeggen dat ik van Crisp dacht dat ie een stukkie groterder was >:)

• crisp
  • Laatst online: 01:12

crisp

Devver

Pixelated

Ik sluit mij bij bobdebeer aan, maar ik wist vantevoren al dat 'ie een stuk groter dan mij zou zijn >:) (ik ben nu eenmaal een onderdeurtje ;) )
Ik heb zelf al 2 DPC-meetings bezocht, en die zijn mij geen van allen tegen gevallen. Als je je gewoon "open-minded" opstelt kan het nooit tegenvallen; per slot van rekening is het altijd leuk anderen te ontmoeten, ook al heb je IRL weinig meer met elkaar gemeen dan de koetjes.
Gewoon met iemand afspreken in NYC geeft trouwens wel een heel andere dimensie aan het geheel :)

Intentionally left blank

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Meetings zijn leuk, op elke meeting/LAN heb ik wel nieuwe mensen ontmoet en ik heb dit eigenlijk altijd als positief ervaren.

Sommige mensen vallen wel tegen, andere zijn juist veel leuker, andere blijken alleen op IRC een grote mond te hebben want tijdens zo'n meeting zijn ze stil.
Voor je het weet blijven mensen bij je thuis een weekendje slapen of zitten ze je bij je in de auto naar de HCC :)

Kortom, meetings zijn gewoon leuk.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ook ik kan me geheel aansluiten bij bob,
Het is best wel eng om op de gok naar de states af te reizen en bij een vreemde te gaan bivakkeren... maar ik kan met zekerheid zeggen dat als we weer naar de states gaan (en dat doen we mischien volgend jaar alweer) we zeker een tussenstop bij bob inlassen

Tevens hebben we van I'R cow regelmatig onze eigen LAN party's en ben ik mensen als S3n, Raver, LoWLaNDeR enz enz enz tegengekomen.
Ook ben ik nog leden van de Burnin cows tegengekomen en in totaal heeft nog niet 1 heeft mij teleurgesteld

Het is mij dus heel goed bevallen

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 16:04 schreef Mobster het volgende:

[..]

Waarom niet? Om dezelfde redenen als ik?
nee, gewoon nog geen tijd gehad.

ik denk wel dat ik ooit naar een meeting zal gaan, lijkt me toch wel leuk om de mensen achter de nicknames te zien >:)

PS. ikke heb bob ook IRL gezien, en ook in New York. (tis namelijk mijn broer) :)

• DSmarty
  • Niet online
Ik vond het eerder juist wat hechter allemaal, maar toen was DPC natuurlijk ook veel en veel kleiner.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 15:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

* Ace is ook op de #ToeT lan geweest en wat ik van IRC al verwachtte werd ook bevestigd.

jeroon is gek en Blistimo spoort niet helemaal :P :P

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:59
Op maandag 12 november 2001 18:58 schreef keldon het volgende:
* jeroon is ook op de #ToeT lan geweest en wat ik van IRC al verwachtte werd ook bevestigd.

jeroon is gek en Blistimo spoort niet helemaal :P :P
Op maandag 12 november 2001 15:23 schreef Blistimo het volgende:
tipje voor komende meetings/LAN's: als keldon/Ace meekomt, ga buiten slap-afstand zitten >:) zelfde geldt voor jeroon, maar die kan je tenminste nog lekker fraggen met UT >:)
nou zeg :( volgens mij kunnen er hier een paar niet zo goed tegen hun verlies :P

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

Een meeting is maar een dagje/avondje je hoeft dus niet voor altijd tegen mijn rotkop aan te kijken :P

Ik moet zeggen dat ik na de eerste meeting een aantal mensen gezien heb waarvan ik absoluut niet verwacht had dat ze er "zo" uitzagen :)
Maarja dat is altijd zo

Verwijderd

Sluit me bij ProXy aan, mensen van DPC irl ontmoeten is reuze leuk en valt eigenlijk nooit tegen :)
We zijn dus zoals hij al meld bij de I'Rcows op de LAN geweest en zij zijn op de meeting geweest die de BC samen met Team Supercows hadden georganiseerd. Ook heb ik een LAN van de Supercows bezocht, en ik zit te denken om ff langs die meeting in Utrecht te gaan tijdens de HCCdagen. maar dan moet die wel op zaterdag 24 november vallen want dan gaan wij van de BC nl heen :7.

Maar nu we toch over meetings hebben, is er belanstelling voor een meeting in het noorden? Denk dat de I'Rcows, Team Supercows en de Burnin'Cows dan maar eens de }:O kopjes bij elkaar moeten steken :D

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op dinsdag 13 november 2001 01:50 schreef braindead het volgende:
ik sluit me bij ProXy aan
OW ??? Coool !!!! >:)
Maar nu we toch over meetings hebben, is er belanstelling voor een meeting in het noorden? Denk dat de I'Rcows, Team Supercows en de Burnin'Cows dan maar eens de }:O kopjes bij elkaar moeten steken :D
Goed idee hoor :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1