Ik heb nu onderhand zoveel waterkoelers gezien, nou wil ik er zelf wel eens eentje proberen te maken 
Maar welke onderdelen kan ik het beste gebruiken? Welk waterblok kan ik als beginner nou het beste nemen. En voor de radiator. Mensen zeggen dat ik het beste een echte waterkoeling radiator kan bestellen maar er zijn er juist ook weer die zeggen dat sloop radiatoren erg goed werken. Wat moet ik nu
En als je een sloop radiator wilt gebruiken, welk merk heeft goed bruikbare? En wat voor pomp is naar jullie mening het makkelijkst en best te gebruiken? Ik weet dat er al topics hierover zijn maar veel ervan zijn zo vaag... de één zegt dit, de ander dat. Ik zou graag wat meer duidelijkheid willen hebben.
Maar welke onderdelen kan ik het beste gebruiken? Welk waterblok kan ik als beginner nou het beste nemen. En voor de radiator. Mensen zeggen dat ik het beste een echte waterkoeling radiator kan bestellen maar er zijn er juist ook weer die zeggen dat sloop radiatoren erg goed werken. Wat moet ik nu