Ik wil jullie natuurlijk laten zien hoe goed ik wel niet ben in Quake3
Hoe kan ik nou een filmpje maken van hoe ik speel zoals ze dat op gamespot doen?
Verwijderd
opgamespot werken ze denk ik met zo'n soort (video)kaart die dat opneemt..
doe eens een search, dit is al zat gevraagd..
doe eens een search, dit is al zat gevraagd..
Kijk in je quake handleiding na, hoe je een demo opneemt....
En van andere games dan? Er moet toch wel een programmatje hiervoor bestaan..?Op maandag 12 november 2001 13:52 schreef KillerAce_NL het volgende:
Kijk in je quake handleiding na, hoe je een demo opneemt....
Je hebt 2 pc's nodig.... 1 met videokaart met tv-out en die andere met een tv-kaart. die sluit je op elkaar aan en tadaa! je kan filmpjes opnemen van elk spel die je maar wilt....
Verwijderd
quake3:
maak je screenshots dir leeg en speel de demo af op de res van 512x384 en een niet te lage gamma [ /r_gamma 1.4 ofzo ]
/cl_avidemo 30 op het moment vanaf je de movie wil hebben
/cl_avidemo 0 als je t 'opnemen' wilt stoppen
daarna staan er in je screenshots dir een hoop screenshots die je allemaal in een videobewerkingsprogramma laad en dan porcessed naar een .avi met de codec: fast motion divx
that's it:P
met premiere kan je leuk meerdere avi's aan elkaar gooien
maak je screenshots dir leeg en speel de demo af op de res van 512x384 en een niet te lage gamma [ /r_gamma 1.4 ofzo ]
/cl_avidemo 30 op het moment vanaf je de movie wil hebben
/cl_avidemo 0 als je t 'opnemen' wilt stoppen
daarna staan er in je screenshots dir een hoop screenshots die je allemaal in een videobewerkingsprogramma laad en dan porcessed naar een .avi met de codec: fast motion divx
that's it:P
met premiere kan je leuk meerdere avi's aan elkaar gooien
wat ook werkt is spel op pause, printscreen, plaatje opslaan, 1/2 sec van pause af dan weer op pause enz.
dan plaatjes achterelkaar zetten en je hebt een filmpje
dan plaatjes achterelkaar zetten en je hebt een filmpje
Is er dan niet een of ander programma dat je in de achtergrond draait tijdens het spelen van games en als je dan op een knop drukt dattie dan opneemt? Dat bedoelde ik eigenlijk
Dit kan je ook op je videorecorder/camera opnemen.Op maandag 12 november 2001 13:58 schreef BlackMage het volgende:
Je hebt 2 pc's nodig.... 1 met videokaart met tv-out en die andere met een tv-kaart. die sluit je op elkaar aan en tadaa! je kan filmpjes opnemen van elk spel die je maar wilt....
Als er maar een composiet of S-video (ps2 achtige aansluiting) ingang op het recording device zit.
Zoon programmatje zou er eigenlijk wel moeten zijn. het werkt wel makkelijk. hij gaat gewoon heel snel screenshots achter elkaar maken. het enigste probleem is dan dat het MEGA veel cpu kost. dus je kan dan eigenlijk het spel al niet meer spelen.Op maandag 12 november 2001 14:45 schreef jdvanwijk het volgende:
Is er dan niet een of ander programma dat je in de achtergrond draait tijdens het spelen van games en als je dan op een knop drukt dattie dan opneemt? Dat bedoelde ik eigenlijk
Ik had ook eens zo'n progje voor Half-Life maar als je dan een filmpje wilde maken moest je een demo draaien op superlage resolutie met een fps van 15... Nou dan valt er voor mij weinig moois te laten zien...
Verwijderd
Zijn daar geen patches voor?
met age of empire kun je en record game maken. maar ik weet niet of dat ook af te spelen is met een media player ofzo.
met age of empire kun je en record game maken. maar ik weet niet of dat ook af te spelen is met een media player ofzo.
Verwijderd
der is wel een proggie dan kan je coordinaten opgeven als je dan op een record knop druk dan neemt ie dat op, kan je opslaan als een avi.
Je kan fps instellen.
Beslast je CPU wel! En zwaar ook, je speel fps zal zwaar afnemen!!
proggie heet HyperCam.
kheb geen link, ga niet zoeken omdat ik daar geen zin heb sorry
Je kan fps instellen.
Beslast je CPU wel! En zwaar ook, je speel fps zal zwaar afnemen!!
proggie heet HyperCam.
kheb geen link, ga niet zoeken omdat ik daar geen zin heb sorry
Pagina: 1