"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
LA addictOp maandag 12 november 2001 13:27 schreef Courage het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Uh, threads kunnen toch ook gesloten worden zonder een reactie te plaatsen? Dus hoeft de laatste post helemaal niet van de threadsluiter te zijn?Op maandag 12 november 2001 13:26 schreef Traag het volgende:
[topic=317901]
Deze draad is uiteraard correct gesloten, maar zo te zien door Courage en niet door een cewlid
Dat snap ik, maar ik weet ook dat een mod bij een slotje ff iets hoort te zeggen, al is het maar "zie Courage" ofzoOp maandag 12 november 2001 13:29 schreef Onno het volgende:
Uh, threads kunnen toch ook gesloten worden zonder een reactie te plaatsen? Dus hoeft de laatste post helemaal niet van de threadsluiter te zijn?
Jeremy Clarkson
Het is waarschijnlijk gesloten door een mod die vergeten heeft een reply te zetten, wat eigenlijk niet kan.
niet kan of niet de bedoeling is?Op maandag 12 november 2001 13:41 schreef havana het volgende:
Het is waarschijnlijk gesloten door een mod die vergeten heeft een reply te zetten, wat eigenlijk niet kan.
Niet de bedoeling is.Op maandag 12 november 2001 13:43 schreef TripleM het volgende:
niet kan of niet de bedoeling is?
Aannames zijn fataal.
Kan me er niet echt druk over maken.
Wel lullig voor betreffende user die de moeite neemt om screenshot te maken, te uploaden en aankaart....
Maar goed.
Wel lullig voor betreffende user die de moeite neemt om screenshot te maken, te uploaden en aankaart....
Maar goed.
ach in dat andere topic een post met [ img]www.domei.nk/~naam/plaatje.gif[/ img] tikken is niet echt moeilijk.Op maandag 12 november 2001 15:10 schreef ecteinascidin het volgende:
Kan me er niet echt druk over maken.
Maar goed.
Dit is gewoon een sluit zonder message geweest.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1