Hoi iedereen..
Heb eindelijk een mysql databaseje draaien en werkt goed..
Ben druk bezig geweest met DCP portal CMS systeempje..
Is een gratis cms systeempje dus mag je er niet teveel van verwachten.. Maar normaal gesproken moet je het meeste toch wel redelijk aan de gang krijgen.. TOCH??
Ja en neen... Het komt uit portugal en het grappige is dat dus de talen een beetje door elkaar lopen.. Verder is het behoorlijk bugie
in het forum is het niet mogelijk te quoten (bug)
en ook niet editten.. idem (bug)
chat (maakt zelf nieuwe database aan) maar die mogelijkheid heb ik niet op de betreffende server (hosting)
en een groot nadeel is dat de nieuws en content items niet met een foto/plaatje uitgerust kunnen worden
Dus alleen plain tekst met eventueel een linkje das alles 
bla..bla etc.. ben dus niet echt tevreden..
Nu mijn vraag of er mensen zijn die mij wat CMS systeempjes kunnen aanbevelen (liefst gratis natuurlijk) Je moet de mogelijkheid hebben tekst/opmaak/images te combineren in content....
Verder ben ik nog opzoek naar chat en forum systeempjes... liefst php..
Wie kan me adviseruh?
B.V.D.
zie: http://www.willem2.org/index.php
voor het mooie geweldige DCP cms portal ding
Heb eindelijk een mysql databaseje draaien en werkt goed..
Ben druk bezig geweest met DCP portal CMS systeempje..
Is een gratis cms systeempje dus mag je er niet teveel van verwachten.. Maar normaal gesproken moet je het meeste toch wel redelijk aan de gang krijgen.. TOCH??
Ja en neen... Het komt uit portugal en het grappige is dat dus de talen een beetje door elkaar lopen.. Verder is het behoorlijk bugie
in het forum is het niet mogelijk te quoten (bug)
en ook niet editten.. idem (bug)
chat (maakt zelf nieuwe database aan) maar die mogelijkheid heb ik niet op de betreffende server (hosting)
en een groot nadeel is dat de nieuws en content items niet met een foto/plaatje uitgerust kunnen worden
bla..bla etc.. ben dus niet echt tevreden..
Nu mijn vraag of er mensen zijn die mij wat CMS systeempjes kunnen aanbevelen (liefst gratis natuurlijk) Je moet de mogelijkheid hebben tekst/opmaak/images te combineren in content....
Verder ben ik nog opzoek naar chat en forum systeempjes... liefst php..
Wie kan me adviseruh?
B.V.D.
zie: http://www.willem2.org/index.php
voor het mooie geweldige DCP cms portal ding