Unreal Tournament binding vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Mauzer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:28
Ik zit nou al een poos UT te spelen, en in die tijd al 2 toetsenborden gesloopt door veel te hard op links of rechts te rammen om te dodgen (pootje onder toetsenbord gebroken)

Is er geen makkelijkere manier om te dodgen, zoals binden.

ik heb al zoiets als (s=x_axis=300|onrelease=x_axis=300) ofzo, maar dat werkte dus niet, is er een command voor binden waarmee er een vertraging van .2 sec ofzo wordt ingevoerd?

Wololoo

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-01 09:32

Frenkpie

"Crocs Rule !"

gvd man
hoe hard ram jij wel niet op je toetsenbord?
ik heb nu al een 3 jaar oude toetsenbord en ik speel UT al 1,5 jaar HC en ik heb nog steeds nergens last van

gewoon wat minder lomp rossen lijkt mij zo

en die bindings weeknie of da werkt

Verwijderd

neem het mauzer niet kwalijk, hij is een beetje een bouwvakker.

btw mauz, luister je voicemail

• Mauzer
Op maandag 12 november 2001 13:21 schreef pr0f het volgende:
neem het mauzer niet kwalijk, hij is een beetje een bouwvakker.

btw mauz, luister je voicemail
Krijg nou wat...

hoort jij niet op school te zitten, braaf te leren ofzo?

Wololoo

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 13:32 schreef Mauzer-BtB het volgende:

[..]

Krijg nou wat...

hoort jij niet op school te zitten, braaf te leren ofzo?
hoor jij niet braaf op je bpv stenen te sjouwen?

Verwijderd

Maybe zit hij nu wel op school (same as me) GheGhe

• Mauzer
iig...

het mag wel weer blijken dat hier niemand echt vertand van UT heeft, want nuttige antwoorden komen er ook weer niet uit (pr0f).

maar waarom iets zachter slaan als het makkelijker kan...

Wololoo

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Er is al sinds het fenomeen dodgen bekend was gezocht naar een manier om dodgen op 1 knop te binden. Dit is alleen niet gelukt.

Jammergenoeg moet je dus gewoon door 2x te drukken dodgen. Dit lijkt me ook gewoon het fijnst. Anders zou je nog 4 extra dodgeknoppen nodig hebben, voor de 4 richtingen.

Er is wel een maniertje om wel dodgen tot 1 knop te binden, namelijk met behulp van een macro programmaatje. Daarmee kun je macro's aan een knop toewijzen. Bijvoorbeeld op knop a drukken is 2x op a drukken.

Vraag me niet waar je die vandaan haalt, want ik hou me er niet mee bezig. Wat je ook kan proberen is de Razor Boomslang kopen, en daar de macrosoftware voor gebruiken, en dan een muisknop binden. (Ik heb het geprobeerd, en het werkt, alleen niet zo heel snel)

Ik zou als ik jou was gewoon wat minder hard op je toetsenbord rammen, want je gaat er echt niet verder van dodgen.

• Mauzer
verrek, ik heb al een boomslang, maar hoe stop ik dan een delay ofzo tussen de erste keer dat er bijvoorbeeld naar links wordt gedodged, en de 2e keer?

Wololoo

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
mwoah, als je zo hard op je keyboard rost dat ie kapot gaat :D, 2 simpele tikjes achterelkaar met beleid werkt ook wel :)
Maar in User.ini kan je de dodgeclick snelheid veranderen, gewoon ffies daar mee rotzooien, ik weet niet precies of je em hoger of lager moet zetten.

Verwijderd

weet niet of het bij UT ook zo is maar bij quake2 wel

het alias command maak je je eigen console command aan en daardoor kun je heel makkelijk veel dingen onder 1 knop doen

dus bv

alias a "doe-ene-stap-opzij-command; bind [knop] b "
alias b "doe-ene-stap-terug-command; bind [knop] a "
bind [knop] a

ff pauze zal denk ik wel "wait" zijn

zo kan ik nu 20 verschillende zinnen zeggen door telkens op dezelfde knop te drukken :D

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op donderdag 15 november 2001 12:16 schreef Mauzer-BtB het volgende:
verrek, ik heb al een boomslang, maar hoe stop ik dan een delay ofzo tussen de erste keer dat er bijvoorbeeld naar links wordt gedodged, en de 2e keer?
Razer Customizer ->
Buttons ->
Button Assignment ->
(kies een button) klik op het groene balkje ernaast ->
macro... ->
Klik nu op de knoppen die je achter elkaar wil indrukken bij het klikken op die muisknop. Dus bijv. A, A.

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Dodgen aan een key binden wordt overigens wel als "lame" beschouwd, maar misschien heb je daar wel lak aan? :D
Als je langere tijd UT speelt gaat dodgen overigens vanzelf en denk je er nieteens over om zo'n bind te maken. Keyboard gemold: hmmmz je leeft je iig wel in in het spel he ;) Probeer eens een Cherry keyboard, die is wel redelijk stevig imo.

• Mauzer
Heh, ik heb nou een microsoft toetsenbord (shame on me!) dus ik denk dat die het ook niet zo heel lang meer gaat uithouden...

Wololoo

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op maandag 19 november 2001 00:52 schreef MICH2001 het volgende:
Dodgen aan een key binden wordt overigens wel als "lame" beschouwd, maar misschien heb je daar wel lak aan? :D

[..]
Hoezo is dodgen aan 1 key lame? Ik zie niet in welk voordeel je eruit kan halen. Je gaat er niet verder, sneller of vaker door dodgen ofzo...
Op donderdag 22 november 2001 15:32 schreef Mauzer-BtB het volgende:
Heh, ik heb nou een microsoft toetsenbord (shame on me!) dus ik denk dat die het ook niet zo heel lang meer gaat uithouden...
Ram gewoon niet zo hard op dat ding dan :{

Verwijderd

Kijken of je niet aan een IBM toetsenbord kan komen, oke ze maken een boel lawaai als je typt, maar ze zijn wel oer degelijk. Misschien als je op de HCC best kun je er daar eentje meenemen voor 25 piek.

• me1299
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Op maandag 19 november 2001 00:52 schreef MICH2001 het volgende:
Als je langere tijd UT speelt gaat dodgen overigens vanzelf en denk je er nieteens over om zo'n bind te maken. Keyboard gemold: hmmmz je leeft je iig wel in in het spel he ;) Probeer eens een Cherry keyboard, die is wel redelijk stevig imo.
Dan is een 'betere' muis kopen ook lame?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op vrijdag 23 november 2001 09:54 schreef DeathKnight het volgende:

[..]

Dan is een 'betere' muis kopen ook lame?
Alles waardoor een ander verliest is lame :P

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:04
Op donderdag 22 november 2001 23:12 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Kijken of je niet aan een IBM toetsenbord kan komen, oke ze maken een boel lawaai als je typt, maar ze zijn wel oer degelijk. Misschien als je op de HCC best kun je er daar eentje meenemen voor 25 piek.
Dat is idd een slim idee, een steviger toetsenbord.

Anders koop je toch gewoon veel toetsenborden in, zodat je meteen kwantumkorting krijgt >:) scheelt weer geld
Pagina: 1