Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
volgende week zijn alle liggende voorraden op
dus heb je ram nodig --> koop het deze week
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Maar de reden is me tot nu toe onduidelijk.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
torpederen is wel zakken normaal trouwens hoorOp maandag 12 november 2001 13:05 schreef Maus het volgende:
Geheugenprijzen wederom getorpedeerd.
whoeps sorryOp maandag 12 november 2001 13:05 schreef Maus het volgende:
Geheugenprijzen wederom getorpedeerd.
gaan die prijzen k0king omhoog...hm..ja lekker
geheugenprijzen wederom gestegen
Verwijderd
Voltooid deelwoord blijft met een d (er hoort zijn tussen)Op maandag 12 november 2001 13:07 schreef poohbeer het volgende:
[..]
torpederen is wel zakken normaal trouwens hoor
De eikels hebben de prijs in euro's ingevuld waar het guldens hadden moeten zijn. Dumbo's
Zouden ze bestellingen ook echt afhandelen?
nadeel is dat je met rembours toch weer 56.75 betaald en als je het gaat afhalen in de winkel dan komen ze er echt wel achter....
Heb ook een keer ergens een 128mb dimmetje besteld waar het voor f0,- in de prijslijst stond, nooit wat van gehoord.
en geloof me als ik zeg dat Rambus en DDR ook duurder gaan worden vanaf volgende week
Verwijderd
Verschil in procenten inkoop ex btw tussen donderdag en vandaag
128-133 Oem 70%
128-113 A-merk 75%
256-133 Oem 80%
256-133 A-merk 85%
512-133 Oem 70%
512-133 A-merk 75%
Update van 12:00 12-11-01
N.B. Voorraad is er op dit moment niet bij de Distri.
Dus de prijzen zullen wel weer sky-high worden
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
binnen 2 weken zullen de prijzen weer flink omhoog gaan, dus sla nu alvast een voorraad innet 2x256mb bij MTI besteld
118 piek voor 2 repen,en thuis bezorgd
Taal fouten inbegrepen ;)
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
misschien heb je wel een 256 module gehad. ik zou het toch ook nog ff in een andere computer checkenOp maandag 12 november 2001 13:31 schreef cool0 het volgende:
Als je als lokale computerboer nu bergen voorrad had gekocht voor cheap dan kon je nu lekker winst draaien. Heb zaterdag ook nog maar effe 512MB gekocht kosten me 139 piek
en dan ziet mij bord het ook nog als een 256module
maar volgende maand toch een nieuwe p4
Taal fouten inbegrepen ;)
Vind je dat veel?Op maandag 12 november 2001 13:31 schreef cool0 het volgende:
Heb zaterdag ook nog maar effe 512MB gekocht kosten me 139 piek
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge