Toon posts:

Abit kg7 gekocht met via kt266a ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net bij maxxis in rotterdam een abit kg7 gekocht.Ik wilde een asus a7v 266a maar die had hij niet maar deze was heel goed met de zelfde chipset! Nu be ik thuis en wat blijkt er zit geen via maar amd 761 in . Wat moet ik nu doen is deze chipset goed of moet ik terug. Graag advies Ik wil gewoon een stabiele en snelle comp.

Verwijderd

Abit KG7 is een prima kaart! Alleen het is wel handig als je er ff bij zet wat je er allemaal instopt...

Edit: Waarom staat deze in V&B?? ;)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:35
ABit kg7 is een zeer goed planke :+. Denk misschien wel even snel als de asus !

Verwijderd

Topicstarter
Ok er komt een xp 1600 in 512mb ddr,gf2pro64,sblive 1024,pinacle tv kaart,realtek lan,maxtor 60g 7200 en maxtor 20g 7200.Dat was het wel.

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

nou ik zou 'm weer fijn omruilen voor een MSI met KT266a chipset... AMD 761 chipset vind ik een beetje gaar. Blijf dan gewoon bij sd-ram deze chipset met DDR-ram bied zo weinig performance extra dat je het net zo goed kan laten.

Verwijderd

Daarvoor is deze kaart uitermate geschikt! :)

/me heeft (straks) bijna dezelfde componenten op dit mobo.

Verwijderd

Is een prima plankje maar wel trager dan eentje met een via kt266a chipset :(

Ik zou hem dan ook ruilen.... (voor bijv. een EPOX, TYAN, of Gigabyte met 266a chipset !)

Verwijderd

Top board die KG7, maar eeh ja.
Eeeh kijk de KG7 heeft meer PCI sloten denk ik dan de Asus.

Het is een freak board, met veel overclock opties.
etc etc.

Maar het is geen KT266a chipset.

Je zou wat meer moeten lezen over dit Abit board en
dan zelf beslissen.

Maar het is een topper dit abit board.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:21
idd goed bord. nooit problemen mee en ik denk niet dat je de snelheids verschil tussen de amd en kt266a sjipset zal merken.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:37

Convoy

g44p

heb liever de KG7 dan een KT266a plankie :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

->[PMG]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Met de AMD760/761 chipset serie ben ik veel minder problemen tegengekomen dan met VIA chipsets (KT266, KT133 ...), deze chipset (o.a. op Asus A7M266) is heerlijk stabiel, zelfs met Win98SE :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
De zaak waar ik het moederbord gekocht heb was niet maxxis maar maxilla,de verkoper zegt dat hij zich vergist heeft en ik mag het bord terug brengen en 75,00 reiskosten verg.Het bord is een abit kg7-raid en koste 499. Zit er inrotterdam een goed zaakje waar ik een asus a7v 266e-raid kan kopen?

Verwijderd

Hoi

Als het de abit KG7-RAID is dan kan ik maar 1 ding zeggen!
En dat is NIET OMRUILEN! het is gewoon een zeer goed moederbord. :)

Als het een normale versie is dis de kg7... dan heb je teveel betaald.. dat moederbord is ook wel goed daar niet van.

Han

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 12:29 schreef MeneerKoekepeer het volgende:
De zaak waar ik het moederbord gekocht heb was niet maxxis maar maxilla,de verkoper zegt dat hij zich vergist heeft en ik mag het bord terug brengen en 75,00 reiskosten verg.Het bord is een abit kg7-raid en koste 499. Zit er inrotterdam een goed zaakje waar ik een asus a7v 266e-raid kan kopen?
Blijf bij dit bord, wees blij dat je van tenminste 1 VIA-chipset bent verlost >:)
Pagina: 1