Toon posts:

Plaatje(s) invoeren bij profile

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lieve adjes,
Ik weet niet wat ik fout doe......??
Als ik een 60x60 pixels plaatje opstuur in .gif of .jpg en daarna wachtwoord invul, krijg ik de melding dat wijzigingen zijn doorgevoerd en als ik dan daadwerkelijk check of plaatje toegevoegd is krijg ik een leeg vierkant raster op de plaats van plaatje, met een kruisje erin (het is dus ergens fout gegaan).
Heeft iemand een oplossing?

TNXS

PS hij geeft trouwens ook aan dat ik nog steeds geen plaatjes heb toegestuurd

Verwijderd

Geuploade icons staan al een hele tijd uit, een url opgeven van je icon kan wel.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Ik heb de URL van je webicon weggehaalt aangezien ' - Not Available - ' geen geldige URL is :). Kijk eens naar de FAQ om het een en ander te weten te komen over usericons. En zoals bovenstaande poster al aangeeft; geuploade icons staan voor onbepaalde tijd uit.

Verwijderd

Topicstarter
Had al wat gesearch, maar kon niet 1,2,3 wat vinden, maar in ieder geval bedankt.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ja het is niet ergens duidelijk te lezen volgens mij misschien een sticky topic over maken, ik heb deze vraag al 5 keer voorbij zien komen

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Op maandag 12 november 2001 12:17 schreef AtomicShockwave het volgende:
ja het is niet ergens duidelijk te lezen volgens mij misschien een sticky topic over maken, ik heb deze vraag al 5 keer voorbij zien komen
[topic=291949/1/50]
Pagina: 1