Waarom worden topics als [topic=317053] gelijk gelocked? Ik heb vaak dat ik wil reageren op een gewoon antwoord of het antwoord van de moderator. En als het probleem opgelost is, wordt er toch niet meer gepost?
Ik kan me wel voorstellen dat als je de search niet hebt geteisterd (
) dat dit wel wat irritatie kan opleveren. En topics voor gratis DNS servers zijn relatief simpel te vinden: [search=gratis dns server]
<-- tot 12 uur
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik had dus van te voren wel de FAQs doorgelezen en daar vond ik niks over. En toen ik niet achter de computer zat had ik wel bedacht dat ik eigenlijk de search moest gebruiken, maar ik dacht dus dat hij niet zou werken en heb het ook niet meer geprobeerd. Hij werkt nu trouwens om 14:45 wel.
Iritante reacties ok, maar waarom sluiten?
Iritante reacties ok, maar waarom sluiten?
Geen idee, maar het is toch logisch dat een topic op slot gaat als de Search meer dan genoeg hits oplevert? Dat heeft niks met die irritante reacties te maken.Op donderdag 15 november 2001 13:01 schreef OlafvdSpek het volgende:
Wanneer komt Sinterklaas?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hoezo logisch?
Als ik inderdaad tevreden ben met alle antwoorden in de search hoef ik inderdaad niet meer te posten, maar vaak wil ik juist wel een reactie posten waarom ik het niet had gedaan of waarom dat niet genoeg was.
Als ik inderdaad tevreden ben met alle antwoorden in de search hoef ik inderdaad niet meer te posten, maar vaak wil ik juist wel een reactie posten waarom ik het niet had gedaan of waarom dat niet genoeg was.
Hmm, nee, zo werkt het niet helemaal.Op donderdag 15 november 2001 14:46 schreef OlafvdSpek het volgende:
Hoezo logisch?
Het gaat er niet om of jij tevreden bent met de antwoorden in de zoekfunctie. Het gaat er om dat je een vraag stelt waarop het antwoord met behulp van de zoekfunctie goed te vinden was.
Dus omdat de vraag niets meer toevoegt aan het forum, en vergelijkbare vragen al vele malen voorbij zijjn gekomen en beantwoord, etc, gaat het topic dicht.
Dat heeft heel weinig te maken met of je "tevreden" bent, want de kans dat iemand ooit blij is met een slotje op zijn of haar vraag kun je in de meerderheid van de gevallen standaard met "nee" beantwoorden, omdat het vaak (ten onrechte) ervaren wordt als een persoonlijke aanval.
Pagina: 1