Toon posts:

17'' die bij het opstarten al een dun beeld geeft.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het was een koude vrijdagochtend, de wind bracht sneeuwachtige motregen in de binnenstad van Rotterdam. Enkele vogels vlogen nog, zoekend, laag. Ik zet mijn monitor aan, hij was rot.

Hij geeft dus altijd, bij elke videokaart en bij elk systeem een dun beeld. Het beeld is ongeveer de grootte van een A-4tje en is een beetje trapezium. Ik heb al met het menu gekloot maar dat schijnt ook niet te helpen. Aan de achterkant zitten ook verstel dingen maar daar staat "scherpte" bij dus ik denk niet dat dit gaat helpen.

Het is een Lazer 17'', nu wordt er toevallig zo eentje verkocht, deze is ook uit Jan '99.

Kan ik hem nog helpen?

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

ik heb ook een probleem met een 17" uit jan 98 van laser

hij geeft als ik hem aanzet een heel wazig grijstinten beeld op de achtergrond. Wat kan er dan stuk zijn? de beeldbuis doet het dus wel, je kunt net genoeg zien als het licht in je kamer uit is om windows af te sluiten etc.

Nog te redden? er zijn hier vast wel mensen met verstand van monitoren......

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Wat bedoel je met een "dun" beeld? Is de beeldbreedte niet groot genoeg of is het iets anders?

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad, het beeld is niet breeder (horizontaal groter) instelbaar. Ineens zet ik hem aan en is het actieve deel van het beeldscherm 30% kleiner. :r