Ik kan sinds gisterenavond niet meer op irc.tweakers.net. Nou is het niet echt nieuw dat deze plat ligt
maar nu duurt het wel erg lang geloof ik... of hebben we last van een storing van m'n provider??
Inderdaad die was gisteren totaal onbereikbaar. Is er geen mogelijkheid de irc te verhuizen van server of te balancen over meerdere servrers. Want de laatste dagen ligt hj er dikwijls uit
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
hm je bent niet de enige 
hoorde op een van de laatste momenten da'k er gister nog op kwam dat er weer een DoSS was maar daar twijfel ik nu wel aan
ligt de server mischien gewoon plat
of is er een netwerk connectie los getrokken
hoorde op een van de laatste momenten da'k er gister nog op kwam dat er weer een DoSS was maar daar twijfel ik nu wel aan
ligt de server mischien gewoon plat
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
Ik hoorde dat er een DDoS werdt uitgevoerd, dus ik denk dat ze hem toen hebben platgegooit, maar niet opnieuw hebben opgestart...
IRC'en moet je gewoon op irc.sorcery.net doen
Daar heb je tenslotte het orginele #Tweakers.net kanaal en natuurlijk het #DPC kanaal
Op Sorcery zitten alleen maar vage opers die akill * doen ofzoOp maandag 12 november 2001 10:07 schreef [eNeRGy] het volgende:
IRC'en moet je gewoon op irc.sorcery.net doenDaar heb je tenslotte het orginele #Tweakers.net kanaal en natuurlijk het #DPC kanaal
Nee zonder dollen, de ircd op irc.tweakers.net is na een ddos op de server en alle chanops op #Tweakers.net verdwenen en ik weet zo niet of die de ddos wel heeft overleeft
* Arno krijgt ontwenningsverschijnselen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hopelijk heeft Kees een backupOp maandag 12 november 2001 10:44 schreef Traag het volgende:
[..]
Op Sorcery zitten alleen maar vage opers die akill * doen ofzo
Nee zonder dollen, de ircd op irc.tweakers.net is na een ddos op de server en alle chanops op #Tweakers.net verdwenen en ik weet zo niet of die de ddos wel heeft overleeft
* Tomsworld krijgt ontwenningsverschijnselen
* Tomsworld krijgt ook ontwenningsverschijnselen
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Mwoah... een verse install lost mogelijk de problemen op met NickServ en ChanServOp maandag 12 november 2001 10:45 schreef tomsworld het volgende:
Hopelijk heeft Kees een backup
* Tomsworld krijgt ook ontwenningsverschijnselen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Das ni liev he TraagOp maandag 12 november 2001 10:50 schreef Traag het volgende:
[..]
Mwoah... een verse install lost mogelijk de problemen op met NickServ en ChanServ
Mijn connectie was al iets stabieler t was dus al iets beter.
Op maandag 12 november 2001 10:51 schreef tomsworld het volgende:
Das ni liev he Traag
Mijn connectie was al iets stabieler t was dus al iets beter.
Ik bedoel dus dat NickServ en ChanServ je niet altijd authoriseren als je inlogt
Jeremy Clarkson
Ik had extreem veel problemen met ChanServ en NickServ kijk maar es in de stats.Op maandag 12 november 2001 10:55 schreef Traag het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel dus dat NickServ en ChanServ je niet altijd authoriseren als je inlogt
Daarmee dacht ik dat het een steekje naar mij was
Op maandag 12 november 2001 10:58 schreef tomsworld het volgende:
Ik had extreem veel problemen met ChanServ en NickServ kijk maar es in de stats.
Maar om ff terug te komen op het probleem: KEEEEEEEEEEEEESCH
Jeremy Clarkson
Kan iemand van de modjes de titel veranderen ?Op maandag 12 november 2001 11:02 schreef Traag het volgende:
[..]
Maar om ff terug te komen op het probleem: KEEEEEEEEEEEEESCH
KEEEEEEEEEEEEESCH irc.tweakers.net kapot?
* Tomsworld hoopt dat dezen avond den irc werkt.
Hmm.. Met NickServ had ik nooit geen problemen.. En ChanServ?? Daar had ik niks mee te maken, dus ook geen probsOp maandag 12 november 2001 10:58 schreef tomsworld het volgende:
Ik had extreem veel problemen met ChanServ en NickServ kijk maar es in de stats.
Ehm, oud hollandsche spelling??KEEEEEEEEEEEEESCH
niet altijd? helemaal niet dusOp maandag 12 november 2001 10:55 schreef Traag het volgende:
[..]
![]()
maarre ik krijgt ook ontwennings verschijnselen
HM Keessie 
als iets meer bekend nu
als iets meer bekend nu
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Van ellende zijn we met het #linux kanaal maar naar een andere (eigen
) server verhuist
. Lucje heerscht
.
Maar irc.tweakers.net moet dus wel ff gefixed worden. Ik zit nu op school, en zit van ellende me server maar te upgraden naar nieuwe versies van alles
Maar irc.tweakers.net moet dus wel ff gefixed worden. Ik zit nu op school, en zit van ellende me server maar te upgraden naar nieuwe versies van alles
aargh. nog steeds niet 
Ik zit nu wel op Sorcery. Maar het echte t.net is natuurlijk veel gaver....
Ik zit nu wel op Sorcery. Maar het echte t.net is natuurlijk veel gaver....
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
FoeiOp maandag 12 november 2001 13:17 schreef WHiZZi het volgende:
Ik zit nu wel op Sorcery.
Jeremy Clarkson
Kees reageert blijkbaar niet 
* Tomsworld gaat nu nog wat naar de les en hoopt dat dezen avond den irc.tweakers.net terug werkt
* Tomsworld gaat nu nog wat naar de les en hoopt dat dezen avond den irc.tweakers.net terug werkt
Des te meer reden om niet op Sorcery te komenOp maandag 12 november 2001 10:07 schreef [eNeRGy] het volgende:
IRC'en moet je gewoon op irc.sorcery.net doenDaar heb je tenslotte het orginele #Tweakers.net kanaal en natuurlijk het #DPC kanaal
j/k enzo......hopenlijk weet je wie het zegt enzo
Ik heb maar even tijdelijk een verkeerde IRCd gestart. Gevolg is wel dat de services ontbreken.
Nickserv & Chanserv zijn van mij, maar het heeft geen zin deze te gaan messagen.
[edit]
In het serverbeheer-forum staat een kees-alert... Dus ik neem aan dattie er zsm naar kijkt.
Nickserv & Chanserv zijn van mij, maar het heeft geen zin deze te gaan messagen.
[edit]
In het serverbeheer-forum staat een kees-alert... Dus ik neem aan dattie er zsm naar kijkt.
heldOp maandag 12 november 2001 17:01 schreef AntonT het volgende:
Ik heb maar even tijdelijk een verkeerde IRCd gestart. Gevolg is wel dat de services ontbreken.
Jeremy Clarkson
We zijn je al dankbaarOp maandag 12 november 2001 17:01 schreef AntonT het volgende:
[edit]
en inmiddels lijkt het er op dat de services weer terug zijn 
alles is bijna weer het oude
alles is bijna weer het oude
JA!!! services doen het ook weer
zelfs Chanserv! IDEAAL
Pagina: 1