Toon posts:

Flash & netscape

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me vertellen hoe ik een flash movie transparant kan maken onder netscape.
Volgens mij werkt die <PARAM NAME="wmode" VALUE="transparent"> alleen onder Internet Explorer.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Om het kort te houden, dat kan simpelweg gewoon niet.

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
LANG LEVEN NETSCAPE :r

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 09:41 schreef Kavelnikov het volgende:
LANG LEVEN NETSCAPE :r
:)

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Sommige mensen zijn best dom. Ik wil niet zeggen dat ik Kavelnikov hiermee bedoel, maar oh when en ivy (misschien dan, die smiley spreekt boekdelen) staan niet op mijn lijstje domme mensen.

Op ongeveer elke flash website staat wel dat transparency in HTML IE only is. Netscape, Mozilla, Opera e.d. doen daar niet aan.

Dat iets niet kan buiten een persoons vrolijke IE only wereld is jammer voor dat persoon. Als je een beetje slim werkt kun je mooie work arounds vinden.

* Yellow|A denkt dat ie wel gezegd heeft wat ie wilde zeggen

|{ brrr }] |

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 12 november 2001 12:31 schreef Yellow het volgende:
Sommige mensen zijn best dom. Ik wil niet zeggen dat ik Kavelnikov hiermee bedoel, maar oh when en ivy (misschien dan, die smiley spreekt boekdelen) staan niet op mijn lijstje domme mensen.
* oh,when? is blij dat hij niet op het lijstje staat.

:)

<geen geheim>
Yellow staat op mijn lijstje van W&G Helden!!
</geen geheim>

"You're only as good, as what you did last week."

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

je kan het natuurlijk wel faken in netscape, maar dat ziet er best wel <u>dom</u> uit.

Stoer; Marduq

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 12:31 schreef Yellow het volgende:

Op ongeveer elke flash website staat wel dat transparency in HTML IE only is. Netscape, Mozilla, Opera e.d. doen daar niet aan.

Dat iets niet kan buiten een persoons vrolijke IE only wereld is jammer voor dat persoon. Als je een beetje slim werkt kun je mooie work arounds vinden.

* Yellow|A denkt dat ie wel gezegd heeft wat ie wilde zeggen
Ja godver de godver, waar val ik dan onder ? :)

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Hoezo als je het goed faked zie je het verschil niet. Mooie wereld vol met bloemetjes, huppelende konijnen, vlinders en meer van dat soort ongein.

* Yellow|A denkt dat je het dan wel goed goed moet doen en niet huppelend goed doen.

B-top is duidelijk geen huppelend konijn.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 17:45 schreef Yellow het volgende:
Hoezo als je het goed faked zie je het verschil niet. Mooie wereld vol met bloemetjes, huppelende konijnen, vlinders en meer van dat soort ongein.

* Yellow|A denkt dat je het dan wel goed goed moet doen en niet huppelend goed doen.

B-top is duidelijk geen huppelend konijn.
>:)

Verwijderd

Topicstarter
Jah yellow, je bent inderdaad echt super geweldig!!
Pagina: 1