geen optie, ben ik al 75 piek kwijt aan benzine...... plus de andere kosten als ik in de buurt van a'dam benOp maandag 12 november 2001 09:35 schreef Gump het volgende:
Zwarte markt Beverwijk.
Ja hoor, ik heb er zelf vaak genoeg bestelt.Op maandag 12 november 2001 09:43 schreef arjo_kamp het volgende:
zijn die luitjes te vertrouwen dan? snelle levering etc?
100% te vertrouwen.
Verwijderd
Bij stuntprijzen en andere sites zijn imitatie-frontjes te krijgen hè, dat je het even weet. Die passen nooit zo mooi als de originele en hebben vaak slecht afgewerkte randen. De originele frontjes zijn ook wel verkrijgbaar, maar daar betaal je ongeveer 100 piek voor. Ik heb namelijk een barst in het glaasje van m'n 6210, en was dus ook op zoek naar een nieuw frontje. Ik heb toen wat advertenties geplaatst op veiling-sites en vervolgens de reacties afgewacht. Ik werd uiteindelijk gemaild door iemand die in een telecom winkel werkt. Hij kan mij originele Nokia frontjes leveren die hij bij een officiele Nokia-reparateur in Nederland besteld. Daar zijn overigens alle onderdeeltjes van die telefoon los te bestellen. Ik ga nu bijvoorbeeld alleen het glaasje van het frontje bestellen (want die heb ik los kunnen wrikken zonder beschadiging
). Hij zei me dat in principe bij iedere telecom-winkel dit besteld moet kunnen worden, maar het is niet goedkoop. Anders zit je aan zo'n imitatie-frontje. Ik persoonlijk begin daar niet aan ...
Vandaag of morgen krijg ik de prijzen van die losse onderdeeltjes doorgemaild.
Vandaag of morgen krijg ik de prijzen van die losse onderdeeltjes doorgemaild.
Die imitatie dingen zijn goed genoeg hoor. De afwerking enzo valt reuze mee.
Nokia levert trouwens geen interne onderdelen, alle reparaties gebeuren bij Nokia.
Nokia levert trouwens geen interne onderdelen, alle reparaties gebeuren bij Nokia.
Verwijderd
't Komt ook van de reparateurOp maandag 12 november 2001 10:50 schreef Gump het volgende:
Die imitatie dingen zijn goed genoeg hoor. De afwerking enzo valt reuze mee.
Is dus niet echt legaalOp maandag 12 november 2001 10:52 schreef Spor het volgende:
[..]
't Komt ook van de reparateur
Verwijderd
Anders probeer ik het via het Libertel Business-point. M'n pa onderhoud wel goede connecties met die lui (groot bedrijf met een enorme stapel Libertel GSM'etjes
) en hij zei dat ik maar even langs moest gaan anders want ze hadden daar ook wel wat. Ze doen daar namelijk ook gewoon reparaties aan de toestellen.
Waar haal jij die wijsheden vandaan dan
Waar haal jij die wijsheden vandaan dan
Ik heb stage gelopen bij KPN (TD) en daar konden ze absoluut geen nieuwe Nokia onderdelen bestellen, alles moest opgestuurd worden.
Ze hadden wel onderdelen, maar die kwamen uit kapotte Nokia's.
Verwijderd
Dan zal dat inmiddels wel veranderd zijn misschien? Bij het Libertel-Business point repareren ze alle telefoons met nieuwe onderdelen. En nogmaals ... deze onderdelen komen niet rechtstreeks van Nokia, maar van een officiele Nokia reparateur in Nederland.Op maandag 12 november 2001 11:11 schreef Gump het volgende:
Ik heb stage gelopen bij KPN (TD) en daar konden ze absoluut geen nieuwe Nokia onderdelen bestellen, alles moest opgestuurd worden.
Dan koop je toch gewoon voor 25,- gulden ofzow een nep frontje, dan haal je daar het glas vanaf en doe je het op je orginele frontje!
Verwijderd
Ik heb een nepfrontje gehad, en daar begin in dus echt niet meer aan. De afwerking van die dingen is echt f*ck. Het plastic is slecht gegoten (scherpe randjes en plastic-restjes die er niet horen) en bovendien is het ook een ander soort (veel goedkoper) plastic wat veel kan knappen wanneer er druk op komt te staan. De originele frontjes zijn van een iets zachter soort plastic. Verder laat de verf van gespoten nep-frontjes onzettend snel los. De zilveren verf op het glaasje vertoont ook vaak leksporen. Verder (en dat mag je dan misschien zeikerig vinden) staat er op die nepfrontjes zo'n stom "GSM"-logo en geen Nokia logo. En dat vind ik dus echt oer- en oerlelijkOp maandag 12 november 2001 13:43 schreef RutgerFR het volgende:
Dan koop je toch gewoon voor 25,- gulden ofzow een nep frontje, dan haal je daar het glas vanaf en doe je het op je orginele frontje!
Ik koop alleen nog maar originele onderdelen voor m'n telefoon. Bovendien kan ik die originele glaasjes los bestellen, de prijs ervan hoor ik nog maar dat kan nooit veel zijn.
Verwijderd
Gewoon bij nokia zijn ze plus minus 50 piek.
Dan moet ie wel opgestuurd worden maar in een dag of 3 4 heb je hem weer.
Hier in Eindhoven kan je hem wegbrengen en erop wachten...
Zo zie je maar e'hoven is toch nog ergens goed voor.
PS> zo hou je ook je garantie (zij weten namelijk wel wat ze doen
Dan moet ie wel opgestuurd worden maar in een dag of 3 4 heb je hem weer.
Hier in Eindhoven kan je hem wegbrengen en erop wachten...
Zo zie je maar e'hoven is toch nog ergens goed voor.
PS> zo hou je ook je garantie (zij weten namelijk wel wat ze doen
Pagina: 1