Toon posts:

rogue of squadron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,
Ik ben van het weekend bezig geweest met het klassieke Star wars Rogue of Squadron (waanzinnig spel) nu ben ik in veld 4 waar ik een walker met een touw om zijn poten met stoppen. Ik weet de taktiek (touw om zijn poten wikkelen) alleen hoe doe je dit???????

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

op ze benen afvliegen, dan met een vuurknop) weet uit me hoofd niet meer welke) de harpoon afschieten en dan om em heen vliegen, alleen wel opletten want zodra de harpoon raak is verandered de view en moet je dus opletten met sturen :)

moet em ook maar weer eens gaan spelen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Het is Rogue Squadron, zonder 'of'...

Redelijk dicht en vooral laag langs zo'n walker vliegen, je speciale wapen afvuren, dan verandert je beeld een beetje.

Nu moet je 3 keer om het beest heen vliegen, doe dit snel, dus gebruik het gas en de air brakes goed.

Het is 1 van de moeilijkste dingen in het spel. Leuk spel trouwens. Het valt niet mee om op elk level goud te halen ;).

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

vind die extra levels wel cool

racen door de canyons, Death Star Trench run :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 09:23 schreef Cheatah het volgende:
Het is Rogue Squadron, zonder 'of'...

Redelijk dicht en vooral laag langs zo'n walker vliegen, je speciale wapen afvuren, dan verandert je beeld een beetje.

Nu moet je 3 keer om het beest heen vliegen, doe dit snel, dus gebruik het gas en de air brakes goed.

Het is 1 van de moeilijkste dingen in het spel. Leuk spel trouwens. Het valt niet mee om op elk level goud te halen ;).
als dit dit doe begint mijn heel mijn monitor te knipperen en soms zie ik inderdaad de cameraview veranderen maar dit gebeurt dan maar heel eventjes.
En is het ook zo dat je 2 remknoppen hebt en dze alletwee moet gebruiken of heb je aan 1 remknop genoeg>?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 12 november 2001 09:46 schreef nick101 het volgende:

[..]

als dit dit doe begint mijn heel mijn monitor te knipperen en soms zie ik inderdaad de cameraview veranderen maar dit gebeurt dan maar heel eventjes.
En is het ook zo dat je 2 remknoppen hebt en dze alletwee moet gebruiken of heb je aan 1 remknop genoeg>?
je moet een korte bocht maken anders laat de kabel los, niet te kort anders vlieg je tegen de poten te pletter, dus afhankelijk van de richting vanje bocht moet je maar 1 kant airbrakes gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 09:48 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

je moet een korte bocht maken anders laat de kabel los, niet te kort anders vlieg je tegen de poten te pletter, dus afhankelijk van de richting vanje bocht moet je maar 1 kant airbrakes gebruiken
waarschijnlijk is dat de truc, ik moet de juiste airbrake gebruiken.
Ga het vanavond proberen, bedankt

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik gebruikte de cheat code om met de millenium falcon te vliegen. Echt kickuh..

dikzak

Verwijderd

ht is toch gewoon rogue squadron, en niet rogue OF squadron.. LOL :)
Pagina: 1