Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Draadje is bijgeschaafd, echter ik stoor mij nogal aan de posting van
Algabra: Deze posting dus
Vooral vanwege het grote en dikke letter gebruik, wat het tot een schreeuwerachtige posting maakt.
Zou er een modje even die grote en vet gedrukte letters kunnen verbouwen misschien
Vooral vanwege het grote en dikke letter gebruik, wat het tot een schreeuwerachtige posting maakt.
Zou er een modje even die grote en vet gedrukte letters kunnen verbouwen misschien
Jezus, die gast heeft met een totaal aantal reacties van 232 (ja, je leest het goed, tweehonderdtweeëndertig) een karma bereikt van MIN DRIE! Dán kun je pas goed flamen en trollen, zeg... Of je bent heel vaak fout gemod, natuurlijk.Op maandag 12 november 2001 10:29 schreef Sundead het volgende:
Draadje is bijgeschaafd, echter ik stoor mij nogal aan de posting van
Voor deze reactie staat de score goed, op -1, ik denk niet dat edits noodzakelijk zijn; als het goed is, zien de meeste users deze reactie niet eens.
Ik vind wel dat in dergelijke gevallen best een mailtje richting de user kan met een soort van waarschuwing of iets dergelijks...
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
Knap mikken ook: ik had hem eerder op -40 verwachtOp maandag 12 november 2001 10:45 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
Jezus, die gast heeft met een totaal aantal reacties van 232 (ja, je leest het goed, tweehonderdtweeëndertig) een karma bereikt van MIN DRIE! Dán kun je pas goed flamen en trollen, zeg... Of je bent heel vaak fout gemod, natuurlijk.
Voor deze reactie staat de score goed, op -1, ik denk niet dat edits noodzakelijk zijn; als het goed is, zien de meeste users deze reactie niet eens.
Ik vind wel dat in dergelijke gevallen best een mailtje richting de user kan met een soort van waarschuwing of iets dergelijks...
Maar bij zoiets is een mailtje van de T.net crew wel op z'n plaats vindt ik, dit is gewoon reacties uitlokken en schreeuwerig doen

Query: Is het de bedoeling dat de PM bij dit soort reacties even een mailtje stuurt met het vriendelijke verzoek dit in de toekomst achterwege te laten of moet een Adje dat even doen