de nieuwe usersearch is irri

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:32
dus als je op je naam klikt bij de index, normaal zie je dat bij een nieuwe post dat er dan een rood icoontje voor staat ipv een gele.. maar nie denk ik de hele tijd dat er maar niks gepost wordt.. en ren ik snel weer naar een andere site.. omdat er toch niemand meer wat doet om te posten voor mij vraagjes....!!! thnx

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

En ook de functie dat wanneer je zelf reageert in een topic hij weer bovenaan in de lijst staat. Ik mag hopen dat dit gewoon tijdelijke problemen zijn?

• Ankh
nog ff een paar optie wat mij opvalt met de search:
  • geen HK/SU(heb daar wat posts staan, die ik volg)/geen NTSM (idem als SU) etc etc
  • als ik op een post/thread klik, waar ik op gezocht hebt, dan normaal moet er 1 nieuwe venster komen (ik heb het zeker aanstaan.. maar dit werkt ook niet.. ;(
  • nog meer?? :?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023

pbregman

>:)

ABOUT: user search

als ik zoek naar topics op een gebruikersnaam, dan krijg ik een mooie wit scherm waarbij in de statusbalk staat: DONE

en that's it.
:(

Specs

Verwijderd

Die dingen komen allemaal, omdat de search overnieuw is gebouwd, en op een andere server staat, omdat hij voor overbelasting zorgde...

Verwijderd

Nog iets:

Topics met veel posts.. Waarbij een pagina-deel bij komt (1,2,3,4,5)

Daarbij wordt rekening gehouden met 25 posts met pagina.. Terwijl mijn instelling 50 posts is.. Pagina 5 bestaat dus niet voor mij.. Wat een fout geeft als ik erop klik (je gaat naar de 1e pagina ofzo..) :*

Verwijderd

:) Op dit moment is het zelfs zo dat bij active topics de searchpagina verschijnt :)

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 10:27 schreef Courage het volgende:
:) Op dit moment is het zelfs zo dat bij active topics de searchpagina verschijnt :)
Je ziet nu toch de active topics. EN dat is dus goed, het zijn hopelijk wat kinderziektes die spoedig uit zullen gehaald worden :) .

Verwijderd

Nee, een paar minuten geleden kreeg je gewoon http://gathering.tweakers.net/forum/find voor je kiezen bij active topics maar dat is al weer opgelost, er wordt dus kennelijk aan gewerkt. :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Tja, ik denk dat je nog blij moet zijn met de usersearch.. Het is namelijk maar een snel in elkaar geprutst ding op dit moment, ter vervanging van de echte search..

En zodra de echte search weer aangezet zou worden is het weer dikke pret met #55's, hoge loads en traagheid al om!

Dus wees blij dat er in ieder geval nog iets is!

• Ankh
als ik nu met actieve topics ga kijken krijg ik dit boven in mijn beeld >:)
code:
1
search=active&on=topics&order=&forum[]=

ach ze doen hun best toch

toch, hopelijk?? :+

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:59
Op maandag 12 november 2001 10:35 schreef RaMMSTeiN het volgende:
als ik nu met actieve topics ga kijken krijg ik dit boven in mijn beeld >:)
code:
1
search=active&on=topics&order=&forum[]=

ach ze doen hun best toch

toch, hopelijk?? :+
bij mij zie ik dat niet, zie gewoon [Gathering of Tweakers - zoeken] :?

• Ankh
het is weggehaald.. :P
hmm nog geen reply van een mod/adje over deze probleempjes :P

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Er is geen nieuwe search, alleen maar een lock bij search op user..
Pagina: 1