T1 servers nergens te krijgen lijkt mij...

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:58
ik zoek een T1, voor een paar vrienden van mij, zij runnen Afbeeldingslocatie: http://massinova.com/graphics/massinova.GIF en nou zochten zij een relay station voor hier in europa (amerika is ver weg :P) dus dacht ik laat ik eens zoeken .. maar T1 .. snelheden kan je toch (bijna) nergens krijgen... laat staan dat mensen zo'n server gratis voor je willen runnen op hun terrabit connectie (ofzo :+), hoe zou je dan zoiets op kunnen lossen? want als ik zie dat een E1 verbinding als 5000 piek per maand kost :r dan is het zoeken ook snel over

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Zeg maar wat je wil hebben hoor.

btw t1 bestaat niet in nederland maar er zijn andere opties.

geen probleem.
attilla@attilla.nl >:)

Verwijderd

Als je slim bent ga je opzoek naar een Utwente-studente die op de campus woont, die bereid is om een servertje op z'n kamer te laten staan :)

• Ankh
Op maandag 12 november 2001 09:03 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Als je slim bent ga je opzoek naar een Utwente-studente die op de campus woont, die bereid is om een servertje op z'n kamer te laten staan :)
ben jij er 1 >:) (ohh studente)
maar T1 is iets van 1 Gigabit toch (of lees ik dat verkeerd, er staat toch 1.544Mbit) en kan je dat dan halen bij ut-twente???

Verwijderd

T1 Amerikaanse standaard 1544 kbit/s
Dit staat in [topic=154738], das dus 1,5Mbit en wij hebben hier 100Mbit, dusss >:)

• Ankh
Op maandag 12 november 2001 09:16 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Dit staat in [topic=154738], das dus 1,5Mbit en wij hebben hier 100Mbit, dusss >:)
oeps verkeerd gelezen

het is ook nog zoooo vroeg :P, hmm ja dan kan het wel... :P :D

* Rammstein gaat in de hoek staan :+

• Attilla
duss... dat haal je niet altijd

+ dat je nog een datalimiet hebben waar ze toch echt na de 125 gb wel gaan zeiken

• Ankh
Op maandag 12 november 2001 09:21 schreef Attilla het volgende:
duss... dat haal je niet altijd

+ dat je nog een datalimiet hebben waar ze toch echt na de 125 gb wel gaan zeiken
wat bedoel je?
(btw ik heb je een email gestuurd...)

• Attilla
stuur ff een copy naar dat andere e-mail adres
adegroot@bol.com

enne wat wil je precies met de server nou ?

en ik bedoelde dat als jij op de campus zit van twente dat er ook regels zijn. Btw. ze zijn nu gecapped op 10mbit

• Ankh
Op maandag 12 november 2001 09:28 schreef Attilla het volgende:
adegroot@bol.com

en ik bedoelde dat als jij op de campus zit van twente dat er ook regels zijn. Btw. ze zijn nu gecapped op 10mbit
broodcasting... dus online muziek voor 20 connectie's heb je een T1 verbinding nodig (zeggen ze.. praktijk weet ik het niet)
ik zal nog ff emailen..

• Attilla
nou kijk maar ff.

www.lico.nl

heb ik ook mijn domein lopen enzow

maar ik denk dat die muziek wel legaal moet zijn want anders mag het niet.

Verwijderd

'T kan makklijk via Amerika, ok je hebt 2 a 3 seconden vertraging, maar verder kan ut prima..

Maar is ut niet mogelijk om zo'n relay op een webserver van bv. een goeie provider te laten draaien :?

• Ankh
Op maandag 12 november 2001 11:23 schreef steeg het volgende:
'T kan makklijk via Amerika, ok je hebt 2 a 3 seconden vertraging, maar verder kan ut prima..

Maar is ut niet mogelijk om zo'n relay op een webserver van bv. een goeie provider te laten draaien :?
welke moet webserver is dan zo snel??? :P

• Attilla
die van mij :P

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 09:28 schreef Attilla het volgende:
adegroot@bol.com

Jongen, loop niet te lullen over dingen waar je niets vanaf weet.
Hoe kan ik dan 8Mb/s halen met 10Mbit :?

Om 't ff helemaal duidelijk te maken. Elke student heeft hier 100Mbit verbinding en een datalimiet van 50Gb per week, maar zolang je niet hele tijd over de 150gb zit is er niets aan de hand.

Dus ik weet niet wat je van plan bent met die verbinding, maar zolang het niet veel meer dan 50Gb elke week oplevert, kun je gewoon wat studenten gaan vragen ;)
Pagina: 1