te lang topichoofd is: Als ik deze in laat bouwen voor 350piek, kan ik alles regio's DVD's afspelen, ook de backups hiervan, plus alle spellen (backup of overseas original) zonder te booten of gek kassie achterin!!!! MAAR KAN IK OOK VCD (of SVCD) AFSPELEN???? Dit in verband met digicamcorder en mooie vcds van vakantie etc........
Verwijderd
weet niet wie dit je heeft verteld maar dat is niet waar
allers eerst hij speeld Geen vcd
en je moet met alle dvd backups swappen
een single swap je gebruikt een orginele dvd en dan swap je
bij de dvd backups van spellen net zo
eerst even swappen en over een half jaar heb je die alleen nog maar zowat
de gewoone backups zoals nu te koop zijn no swap
hij speeld geen legale imports kan die niet
er zitten nog wel meer adderstjes onder het gras
44 draden om te solderen ze geven geen garantie
wil je echt deze chip ik hou je niet tegen
maar ik zou zeggen wacht heel even op een concurent
zoals neostar of messiah dat is wel beter
allers eerst hij speeld Geen vcd
en je moet met alle dvd backups swappen
een single swap je gebruikt een orginele dvd en dan swap je
bij de dvd backups van spellen net zo
eerst even swappen en over een half jaar heb je die alleen nog maar zowat
de gewoone backups zoals nu te koop zijn no swap
hij speeld geen legale imports kan die niet
er zitten nog wel meer adderstjes onder het gras
44 draden om te solderen ze geven geen garantie
wil je echt deze chip ik hou je niet tegen
maar ik zou zeggen wacht heel even op een concurent
zoals neostar of messiah dat is wel beter
De NEO4 is bijna verkrijgbaar, en de messiah idd nog niet. De neo4 is misschien niet de laatste modchip die je in je ps2 stopt, maar hij werkt en is te koop.Op maandag 12 november 2001 10:19 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Dus de Neo4 is al verkrijgbaar, maar de Messiah moet nog komen en is beter dus?
Als je kan wachten dan moet je zeker wachten op de messiah of de neo5.
Ik wil nu een omgebouwde ps2 en koop dus de neo4.
ps Ik hoop dat iedereen nou echt eens ophoudt met die onzin over hoeveel draden de neo4 heeft. Alsjeblieft, hou op met die onzin. Als jij je ps2 laat ombouwen dan maakt het aantal draadjes niet uit.
pps En dat van die garantie vind ik ook al zo'n apart verhaal, ik kan me niet voorstellen dat je een andere garantie krijgt dan bij de messiah. Als iemand een winkel weet waar dit anders is, graag even posten. Dat wil ik graag checken.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Nou de Messiah heeft een stuk minder draden en dat is echt wel interessant voor de doe het zelver.
Ik w8 wel lekker tot op de Messiah / Neo5
Ik zie wel, heb absoluut geen haast!
Ik w8 wel lekker tot op de Messiah / Neo5
Als de messiah uitkomt, dan heb je ook de NEO Clip. En dan zijn het er waarschijnlijk een stuk minder. Moet je weer kiezenOp maandag 12 november 2001 12:11 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Nou de Messiah heeft een stuk minder draden en dat is echt wel interessant voor de doe het zelver.
Dat is het probleem, ik KAN niet meer wachten. Ik wacht al sinds juni (NEO3). Ik had toen beter gewoon de neo2 kunnen kopen, maar ja. Nog maar heeeeeel eventjes.....Ik w8 wel lekker tot op de Messiah / Neo5
(ik had graag wat meer geduld gehad
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
heeft iemand voor mij een link naar een site waarop de verschillen tussen alle beschikbare MOD chips staan beschreven?
Voor NEO:
www.playstationmods.com
voor Messiah:
www.channeltechnology.com
Het belangrijkste verschil is dat de neo 4 bijna uit is, en dat de messiah original import speelt (en geen swap heeft bij dvdr)
www.playstationmods.com
voor Messiah:
www.channeltechnology.com
Het belangrijkste verschil is dat de neo 4 bijna uit is, en dat de messiah original import speelt (en geen swap heeft bij dvdr)
Mijn BGG profiel
Sorry, wil jullie niet storen!! Allereerst bedankt voor de reactie, maar k wil weten of tie met NEO4 (of Messiah) nou wel of niet vcd afspeelt?? Volgens mij en hun wel!!! En t aantal draden intereseerd me niet zoveel, k laat t doen!!! En krijg wel gewoon garantie hoor.
Wat wel knap van jullie is, is dat de NEO4 er al gewoon is (FEIT), en de Messiah nog niet. Maar jullie weten al wel dat ie beter is, best wel knap!!!
dus VCD OF NIET???
Wat wel knap van jullie is, is dat de NEO4 er al gewoon is (FEIT), en de Messiah nog niet. Maar jullie weten al wel dat ie beter is, best wel knap!!!
dus VCD OF NIET???
Geen VCD volgens mij, maar er zal vast wel software komen die je in staat stelt om vcd af te spelen. Ik geloof dat er al wel zoiets is voor mp3 (maar dat weet ik niet zeker).
Ik zal nog een keer kijken voor de zekerheid...
Ik zal nog een keer kijken voor de zekerheid...
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Spelen allebei geen VCD af period. Voor mp3 heb je inderdaad een externe afspeler..of dat nou de moeite is lijkt me niet :0
(NEO4 zou nu bij resellers moeten liggen en de messiah..nou ja dat moeten we nog maar eens zien
)
(NEO4 zou nu bij resellers moeten liggen en de messiah..nou ja dat moeten we nog maar eens zien
Verwijderd
Ok, hier is alles duidelijk op een rijtje:
1. Beide modchips spelen GEEN VCD's af. Het is echter wel mogelijk met een truuk. Door je VCD's the converten naar een
formaat dat de PS2 als movie ziet. Het mindere is dat er maar 30 min. vcd op 1 cd-r'etje past in dat formaat. Maar dit is modchip onafhankelijk
2. NEO4 is een goede modchip. Je moet inderdaad single-swappen voor een dvd-r , maar dit duurt slechts een seconde of 10 ipv de tijd die je nu kwijt bent met je AR2.
3. Het aantal draden is niet van belang. Playstationmods verkoopt ze op dit moment alleen aan resellers. Op hun site is ook te lezen dat je een professional moet zijn om de chip in te bouwen en dat ze ABSOLUUT afraden het zelf te proberen. Ik heb zelf een boel psx'jes gechipped met veel draden (zeker in het begin) en ik kan je vertellen dat ik het zelfs niet waag. Ik laat mijn PS2 upgraden door psx shop (heb nu een neokey (=neo 2.2 in USB uitvoering).)
4. MP3's afspelen is WEL mogelijk via een conversie proggie.
Je brandt een aantal mp3's op een cd en zet daar een proggie bij en deze speelt ze netjes af.
Voor meer info over vcd en mp3: http://www.sgt-dan.com/
(zijn server is tijdelijk down helaas)
1. Beide modchips spelen GEEN VCD's af. Het is echter wel mogelijk met een truuk. Door je VCD's the converten naar een
formaat dat de PS2 als movie ziet. Het mindere is dat er maar 30 min. vcd op 1 cd-r'etje past in dat formaat. Maar dit is modchip onafhankelijk
2. NEO4 is een goede modchip. Je moet inderdaad single-swappen voor een dvd-r , maar dit duurt slechts een seconde of 10 ipv de tijd die je nu kwijt bent met je AR2.
3. Het aantal draden is niet van belang. Playstationmods verkoopt ze op dit moment alleen aan resellers. Op hun site is ook te lezen dat je een professional moet zijn om de chip in te bouwen en dat ze ABSOLUUT afraden het zelf te proberen. Ik heb zelf een boel psx'jes gechipped met veel draden (zeker in het begin) en ik kan je vertellen dat ik het zelfs niet waag. Ik laat mijn PS2 upgraden door psx shop (heb nu een neokey (=neo 2.2 in USB uitvoering).)
4. MP3's afspelen is WEL mogelijk via een conversie proggie.
Je brandt een aantal mp3's op een cd en zet daar een proggie bij en deze speelt ze netjes af.
Voor meer info over vcd en mp3: http://www.sgt-dan.com/
(zijn server is tijdelijk down helaas)
Heb net ff gebeld, maar er zijn maar heel weinig NEO4's in nederland aangekomen. Het kan dus goed zijn dat je op de volgende lichting moet wachten. Wat weer een week kan duren.
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Heb net ook even psxshop gebeld en die verkoper zei dat ie helemaal nog geen neo4 binnen had gekregen...Vaag want volgens de officiele site van Neo moeten alle resellers NU voorraad hebben (in meer of mindere maten)
Ik weet wel dat dit de laatste keer is dat ik pre-order..het wachten drijft me tot waanzin
Ik weet wel dat dit de laatste keer is dat ik pre-order..het wachten drijft me tot waanzin
Hi,
You won't be able to play VCD's or SVCD's with a NEO Chip on your PS2. There is no Chip out there which will allow you to play VCD's on your PS2.
Kind regards
Mark
-----Original Message-----
From: paul.bate@playstationmods.com [mailto:paul.bate@playstationmods.com]
Sent: 13 November 2001 10:14
To: mark.devon@playstationmods.com
Subject: FW: Dispatch Enquiry
From: Gijs [mailto:wwolters1@chello.nl]
Sent: 13 November 2001 03:20
To: paul.bate@playstationmods.com
Subject: Dispatch Enquiry
Hi,
I am from Holland. Have a PS2 (pal). I want a NEO, but first I want to know if my PS2 with a NEOchip plays VCD and SCVD??????
thanx in advance
Gijs Hemmes
wwolters1@chello.nl
You won't be able to play VCD's or SVCD's with a NEO Chip on your PS2. There is no Chip out there which will allow you to play VCD's on your PS2.
Kind regards
Mark
From: paul.bate@playstationmods.com [mailto:paul.bate@playstationmods.com]
Sent: 13 November 2001 10:14
To: mark.devon@playstationmods.com
Subject: FW: Dispatch Enquiry
From: Gijs [mailto:wwolters1@chello.nl]
Sent: 13 November 2001 03:20
To: paul.bate@playstationmods.com
Subject: Dispatch Enquiry
Hi,
I am from Holland. Have a PS2 (pal). I want a NEO, but first I want to know if my PS2 with a NEOchip plays VCD and SCVD??????
thanx in advance
Gijs Hemmes
wwolters1@chello.nl
Pagina: 1