Leesteken bug ?

Pagina: 1
Acties:

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 12:27

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Topicstarter
Eej dudes ik zie echt door de bomen het bos nietmeer dus sorry als hier al een topic over is..

Als ik nl. een apostrofe (alt+0 niet de numerieke 0 maar boven de p en de o) in m'n post stop en ik post 'm komt ie er dus niet.... :?

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 05:30 schreef .KeN. het volgende:
Eej dudes ik zie echt door de bomen het bos nietmeer dus sorry als hier al een topic over is..

Als ik nl. een apostrofe (alt+0 niet de numerieke 0 maar boven de p en de o) in m'n post stop en ik post 'm komt ie er dus niet.... :?
test:

edit: idd hier ook niet.

Verwijderd

,,,,,,
,,,,,,

''''''
``````
''''''
,,,,,,
'`e,

Vaag

Hij valt weg ja

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 12:27

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Topicstarter
Nu is ’ie helemaal leuk.... ?!
Hehe nu komt de asci code zelfs tevoorschijn.. Wel heel lelijk.
Gaat dat nog gefixed worden of... ?

Hier > z’n d’r ’m ’t ‘

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dat is HTML, en alleen modjes mogen HTML gebruiken. Geen bug dus. :)

(en dat is geen ASCII hoor)
Op maandag 12 november 2001 05:30 schreef .KeN. het volgende:
Als ik nl. een apostrofe (alt+0 niet de numerieke 0 maar boven de p en de o) in m'n post stop
Dat is een Windows-specifiek teken, en komt niet voor in de tekenset die hier gebruikt wordt. Wat is er mis met gewoon de standaard ' gebruiken? Die kan tenminste onder *elk* besturingssysteem weergegeven worden. :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 14 december 2001 09:32 schreef Onno het volgende:
Dat is een Windows-specifiek teken
En ook nog een die het alleen met een nederlands/internationaal "toetsenbord" doet??

Nahja, als we voor al die tekens ondersteuning moeten hebben ben ik bang dat we het forum op een windows machine moeten hosten.

En aangezien we tevreden zijn over linux gaan we echt niet zomaar switchen (zeker niet om zo'n reden).

Alle tekenst uit ISO-8859-15 zijn ondersteund.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op vrijdag 14 december 2001 09:46 schreef ACM het volgende:
Nahja, als we voor al die tekens ondersteuning moeten hebben ben ik bang dat we het forum op een windows machine moeten hosten.
Neuh, dan moet je Unicode gebruiken. Alleen weet ik niet hoe goed MySQL en PHP daarin zijn. :)
Pagina: 1