Toon posts:

Logitech Cordless Desktop iTouch

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
he hoi allemaal.

ik heb dus een bovengenoemd setje van keybord en muis, mja, is het dan normaal dat als je es een keer beetje woedend bent :( en je ramt es keer flink in het midden van je keybord, dat ut ding het dan begeeft? :?

tja, nu maar een andere aanschaffen, zal wrs wel die black optical worden, en zal um met liefde behandelen :)

Verwijderd

Of het normaal is dat ie het al na 1 klap begeeft betwijfel ik, maar ik weet zeker dat het niet normaal is dat als je gefrustreerd raakt je je toetsenbord een ram verkoopt. ;)

Verwijderd

Topicstarter
tja...nou kijk....hij had al es eerder een ongelukje gehad, mooi vol glas drank erover :(
mja, toen alles uit elkaar geschroefd en gedaan, alles wat plastic was in de vaatwasser, en mooi schoon dat ie was! :)

mja....nu jaar later alweer, deed iets ut nie, mja, drukken word, harder drukken, en mja...rammen uit ergernis....

maar goed....te koop: zgan keyboard met lichte schade ! :)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

1 keyboard per jaar is normaal als je veel gamed....
Ik heb nou wel voor het eerst een fatsoenlijk keyboard gekocht en dat scheelt wel met typen moek zeggen.... (is zo'n microsoft office keybord en die scroll knop is wel fijn moek zeggen)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
tja dat is het um nou net, ik game helemaal niet ! *D

ik ben gewoon een simpele internetgebruiker, beetje surfen, icq, wat klaverjassen, en dingen opzoeken, das alles wat ik met me pc doe, maar ach, heb net e bon opgezocht, heb dit setje nu ook alweer bijna 2 jaar, wordt wel weer es tijd voor iets nieuws en moois! :)

Hoe bevalt die black (dual) optical set eigenlijk, eigenaren reageer ff please!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 12 november 2001 03:50 schreef Tembellis het volgende:

Hoe bevalt die black (dual) optical set eigenlijk, eigenaren reageer ff please!
In een woord geweldig.

Verwijderd

Ik wil eigenlijk alleen die toetsenbord hebben, die muis heb ik namelijk al, iemand nog zo'n toetsenbord in de aanbieding of een linkje waar je die t.bord wel apart kunt kopen :) Contact me met icq of mail plz.

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 03:50 schreef Tembellis het volgende:

die black (dual) optical set
wat bedoel je met dual?
Het is toch gewoon een draadloos toetsenbord met een draadloze optische muis? :?

Verwijderd

wat bedoel je met dual?
Het is toch gewoon een draadloos toetsenbord met een draadloze optische muis? :?
Misschien dual draadloos?

Overigens zeer tevreden over deze spullen. Batterijen van TB gaan wel snel op. Zorg dat je setje klaar hebt, anders krijg je eerst allerlei onzin tekens en dan nix. Bij mij na ongeveer 4 weken op. Muis still going strong

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 10:40

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op maandag 12 november 2001 10:19 schreef jww het volgende:

[..]

Misschien dual draadloos?

Overigens zeer tevreden over deze spullen. Batterijen van TB gaan wel snel op. Zorg dat je setje klaar hebt, anders krijg je eerst allerlei onzin tekens en dan nix. Bij mij na ongeveer 4 weken op. Muis still going strong
ding werkt prima, niet mee gamen natuurlijk, maar dan kan je gewoon ff de dual draadjes variant eraan...

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

Topicstarter
hmmm......wah?

ding werkt prima, niet mee gamen natuurlijk, maar dan kan je gewoon ff de dual draadjes variant eraan...

jaja....ff variant eraan.....oe bedoeld??

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 06:00 schreef Tembellis het volgende:
hmmm......wah?

jaja....ff variant eraan.....oe bedoeld??
Je kan ook gewoon 2 muizen gebruiken, de ene set in de usb, de andere in de ps/2 :)

En die optisch muis vreet batterijen, dus idd altijd op voorraad hebben (of 3 muizen als reserve :) )
Pagina: 1