Toon posts:

Bios updaten of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hay, heb een Asus A7V366 in combinatie met een XP 1700+, is het handig om de bios te updaten voor een XP? En zou hierdoor de performance ook omhoog gaan? En kun je een bios ook vanuit win xp updaten?

Bij voorbaat dank

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->[forum=7]

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch geen heel moeilijke vraag?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
je kikt hem wel heel snel, en dat om deze tijd.

meeste mensen liggen al te maffen vanwege dat ze morgen naar de werk/school moeten.

en nee ik weet het ook niet :)

gewoon morgen wachten en dan desnoods nog kicken.

search staat ook weinig.....

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

voor updaten bios moet je in dos zitten, gebruik dus maar een opstart diskette of zeik niet als je pc niet meer opstart. Voor de rest moet je even kijken welke bios je nu gebruikt (staat op het scherm waar hij mem gaat tellen, of ergens boven of helemaal onderaan). Ga dan naar de asus website, zoek de nieuwste bios van je bordje op en kijk of er bij staat wat er is veranderd. Daarna pas beslissen of je je bios wilt flashen.
Zolang het werkt hoef je eigenlijk niet eens te kijken, wees blij dat het werkt.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 02:42 schreef GambitRS het volgende:
voor updaten bios moet je in dos zitten, gebruik dus maar een opstart diskette of zeik niet als je pc niet meer opstart.
Hoe wordt dit laatste bedoeld?

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Bios update's worden niet voor niks uitgebracht natuurlijk, ik zou zeggen; updaten die hap, levert zo nu en dan weer extra bios opties op, en meestal worden er bugs uitgevist.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 03:15

AzzKickah

06-CENSORED

Hellow!!! Kan iemand mij ff vertellen hoe dat moet (Dat updaten)? Keppun Asus P5A mobo.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

www.asus.com
http://gathering.tweakers.net/forum/find
www.google.com

Dus,.. bestandje downloaden (wel de goeie!!!!!!) op flop zetten. Computer opnieuw opstarten met flop en VOILLA!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:05
Moet het natuurlijk wel goed doen.

Een verkeerde bios update erover zetten kan fataal zijn.
En tijdens het updaten de stroom eraf of gewoon stoppen of maar iets dat niet goed is kan al fataal zijn.

Er zijn wel manieren om het dan weer goed te krijgen maar dan moet je aan de hardware gaan zitten kutten.

suc6

- Mijn PC -

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ja bios update wordt vaak moeilijker over gedaan dan het is.

ik starte opnieuw op met de opstart diskette (moet je gewoon maken in windows met formatteren)

en dan gewoon die regel intikken met je bios flash en je flash utility.

ik heb een gigabyte mobo, hij laden bij mij, kreeg een tabelletje te zien, kon ik niks in veranderen. processing stipjes dat werden toen weer pijltjes en klaar is kees.

ff allee bios instelling op default zetten als je dan weer reboot en dan save natuurlijk en klaar, ik zat weer in windows met de nieuwste versie :z

alleen het is ff kijken tot hoe ver je mobo kan, maar dat staat ook al in me 1e reply

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
en uitkijken dat de stroom niet uitvalt ;)
Pagina: 1