Ik heb een form gemaakt, met aantal invoer velden, en een zoek knop, action van die zoekknop is zoek.php method heb ik GET gedefineerd. Wat ik nou wil doen is als ik in de veld artiekelnummer een nummer invult en op zoek knop druk, moet de andere velden ook ingevuld zijn met de gegevens uit de database. Als ik op zoek druk gaat hij naar zoek.php, maar ik wil niet naar andere pagina springen de active pagina moet gewoon staan, alleen de waardens van de velden moeten ingevuld zijn. Zo heb ik het gedaan.
De variabelen artnummer enz enz, zijn de veld definities, hoe kan ik dit oplossen, de gegevens worden wel opgehaald maar voor de rest werkt het niet op de manier hoe ik het wil.
Enig idee ?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <? $connection = mysql_connect("#######","####","####") or die ("Couldn't connect to server."); $db = mysql_select_db("####", $connection) or die ("Couldn't select database."); $sql = "SELECT * FROM producten WHERE id='$artnummer'"; $result = mysql_query($sql) or die("Couldn't execute query."); //$num = mysql_numrows($result); while($regel = mysql_fetch_row($result)) { $artnummer=$regel[0]; $catag=$regel[1]; $pnaam=$regel[2]; $detail=$regel[3]; $pprijs=$regel[4]; $voorr=$regel[5]; } ?> |
De variabelen artnummer enz enz, zijn de veld definities, hoe kan ik dit oplossen, de gegevens worden wel opgehaald maar voor de rest werkt het niet op de manier hoe ik het wil.
Enig idee ?