Toon posts:

Welke monitor is voor mijn het beste ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
sorry dat ik het moet vragen.
maar ik kom er echt niet uit.
Ik wil een nieuwe monitor
ik wil minimaal 17 inch..
ik wil graag op mijn pc :
Spellen spelen
Programmeren
Foto berwerking
Interneten
Ik hoorde dat LG en Eizo goede merken zijn en echt mooie beeld geven.
ik zou eerst een Acer 17 inch Flat Screen monitor kopen maar ik hoorde dat veel mensen er kop pijn van kregen en zwarte vlekken voor hun ogen :(
en kan ik beter een 19 inch kopen ?
of meteen een JVC Breedbeeld Televisie ? (Hahah Grapje >:))

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Neem dan een beamer... :+

Misschien dat je hier wat inspiratie opdoet. Voor fotobewerken en spellen zou ik sowieso op 19" overgaan. Ook leuk voor DivX/DVD-movies. :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Ik zou altijd minimaal voor 19inch gaan. Iiyama heeft een goeie monitor, namelijk de Vision Master Pro 450, maar deze is erg moeilijk verkrijgbaar geloof ik. Wil je geen last hebben van vermoeiende ogen, dan moet je gewoon de refresh-rate hoger zetten 85+ Hz is aan te raden *D

Verwijderd

Topicstarter
Iiyama wordt niks denk ik
wil namelijk niet iedereen waker maken als ik hem aan zet :) haha :)

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:57
Op maandag 12 november 2001 01:30 schreef StephanPHP het volgende:
Iiyama wordt niks denk ik
wil namelijk niet iedereen waker maken als ik hem aan zet :) haha :)
Dat is dan iets wat je er voorover moet hebben.. ;)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Verwijderd

Topicstarter
hij moet niet de lang worden.
anders past me toestenbord niet meer op me tafel :)

Verwijderd

Topicstarter
gaat alleen over 1 monitor die be... of zo
Op maandag 12 november 2001 01:04 schreef Ferdo het volgende:
Neem dan een beamer... :+

Misschien dat je hier wat inspiratie opdoet. Voor fotobewerken en spellen zou ik sowieso op 19" overgaan. Ook leuk voor DivX/DVD-movies. :)

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft deze monitor ?
FLATRON 915FT plus

O jah ik heb een Geforce 2 Pro 64 MB DDR
Ik weet niet of dat hij er op kan..
het lijkt mijn van wel

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
philips 109p20 of b20
mooie monitor en hij heeft ook XSD ofzo waardoor hij korter is
iiyama vmp 452 is ook mooie monitor ( heb hem zelf ook )
maarja wel dat brrrrrrrrrrt als je hem aanzet
en aardig groot en lomp

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Ik heb zelf een Sony CPD-G420 en doe dezelfde zaken met mijn PC als wat jij ermee wil doen. Het is een uitstekende monitor... Sony heeft al lang een goede naam voor kwaliteit bij monitoren; wat niet betekent dat andere merken daarom slecht zijn ofzo! Enig minpunt bij deze Sony is dat die ook wel redelijk duur is. Maar als je ook een Eizo in je lijstje ziet zitten, dan zal die prijs niet zo veel uitmaken. Die Sony's hebben trouwens on-site garantie.

Iiyama kan ik absoluut afraden! Ja, het is misschien zo dat enkel de VM Pro 451 echt mankementen had... maar alle Iiyama's hebben dezelfde garantie, en telkens krijg je dus te maken met TelePlan: en dat is dus echt geen pretje! De Iiyama's zijn wel goedkoper dan de Sony's, en op papier moeten die niet onderdoen. Toch lees je (o.m. hier) regelmatig klachten van gebruikers! En dat de meeste gebruikers een Iiyama hebben vind ik onzin... Er zijn ook veel gebruikers met Sony's, en daar zie ik toch niet zó veel klachten van langsgaan.

Ik heb indertijd een aantal jaren met een ADI gewerkt, en die beviel ook wel redelijk; hoewel mijn Sony er nu wel veel beter uitziet. Op mijn werk (waar ik nu zit) heb ik een Dell scherm: dat is in feite een Sony met een andere behuizing. Ook dat is niet mis, maar ook die is niet bepaald goedkoop.

Van de andere merken kan ik niet veel zeggen... Eizo schijnt echt wel goed te zijn; ook van Philips hoor ik veel goeds. LANG geleden heb ik nog eens een Philips 14" gehad en die was echt wel ondermaats; maar zoals ik zei: "dat is echt wel HEEL lang geleden" :)

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

Verwijderd

Topicstarter
eizo wordt ook gebruikt bij grote bedrijven.
ING heeft ze ook en nog wat grote bedrijven.
alleen die tut die er achter om hoog loopt vind ik niks

Verwijderd

Topicstarter
ik heb maar de FLATRON 915FT plus gekocht.
echt een gaaf ding :)

Verwijderd

Vergeet niet de BEEP uit te zetten in het menu bij de LG :-) hehe anders maak je ook mensen wakker

Verwijderd

Topicstarter
;-)
Hij is echt bruut :)
Pagina: 1