Toon posts:

vid.kaart zonder ventilator en goede prijs/prest?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al om het half jaar mijn videokaart aan het omruilen omdat de ventilator ineens een gigantische herrie begint te maken (gelukkig gratis, goede service van Hastec) eerst 3 x een diamond viper ultra en nu begint vandaag ineens mijn laatste aanwinst, cardexpert geforce mx golden sample, lawaai te maken.|:(
Ik wil nu gewoon een nieuwe videokaart kopen met redelijke prestaties (ik was tevreden met de cardexpert) maar absoluut ZONDER ventilator en voor een schappelijke prijs.
Iemand suggesties?

• Bertus | IA
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-03-2009

Bertus | IA

member of pienie

Neem een Leadtek GF3 Ti200 prijs ongeveer 600,00.
Moderne kaart, geen ventilator, volgens zeggen scherp beeld in 2D.
( Off topic. Wie heeft hier al praktijkervaring mee, is hij echt bovengemiddeld scherp).

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 23:47
Leadtek gebruikt sinds de gewone G-Force 3 betere filters. Dus ook op de G-Force3 Ti200. De beeldkwaliteit word zodanig dat de Radeon hier een puntje aan kan zuigen.... Overtuigd?

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

Op zondag 11 november 2001 23:52 schreef HanslH het volgende:
Ik ben al om het half jaar mijn videokaart aan het omruilen omdat de ventilator ineens een gigantische herrie begint te maken (gelukkig gratis, goede service van Hastec) eerst 3 x een diamond viper ultra en nu begint vandaag ineens mijn laatste aanwinst, cardexpert geforce mx golden sample, lawaai te maken.|:(
Ik wil nu gewoon een nieuwe videokaart kopen met redelijke prestaties (ik was tevreden met de cardexpert) maar absoluut ZONDER ventilator en voor een schappelijke prijs.
Iemand suggesties?
Je kan leadtek ook een mailtje sturen en om een nieuwe Fan vragen. Guillimot/Hercules doet dat ook namelijk. (Ik heb van Leadtek ook een mailtje terug gehad dat ze een nieuwe Fan zouder sturen (Geforce2 MX DH Pro).

Scheelt je een hoop geld. (Zorg alleen wel dat je de kaart ff goed koelt. Ik heb er nu ff tijdelijk een Cardcooler ingestopt omdat ik toch nog spelletjes wil spelen!)

WWW.RC5.NL

• Bertus | IA

Bertus | IA

member of pienie

Vanmiddag een Leadtek Winfast Ti200 gehaald, inderdaad loeischerp maar ehh er zit een ventilator op :D

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-08 18:34
Op maandag 12 november 2001 20:28 schreef Bertus het volgende:
Vanmiddag een Leadtek Winfast Ti200 gehaald, inderdaad loeischerp maar ehh er zit een ventilator op :D
Das raar, want op de site staat ie zonder:

Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.nl/new/shared/images/ti200-big.jpg

Verwijderd

Suggesties:
A) Het ligt aan hastec, ze leveren slechte fans (oke ze maken ze niet maarja)
B) Het ligt aan de Airflow in je kast, er komt te veel stof in..

Wat kun je doen:
C) Koop een blue of orange orb voor 3 tientjes en zet die erop, ze zijn redelijk stil en van goede kwaliteit!
D) Haal de cooler van je gpu af en laat de heatsink erop zitten, of zoek ergens een andere grote heatsink en zet die erop; een standaard mx hoeft niet zo hard gekoeld te worden, op de meeste zit zelfs geen fan!

• Bertus | IA

Bertus | IA

member of pienie

Op maandag 12 november 2001 20:51 schreef biobak het volgende:

[..]

Das raar, want op de site staat ie zonder:

[afbeelding]
Ik was zelf ook verrast en het was niet per abuis een Ti500 :'(

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 00:53
Ik zou een nieuw topic kunnen openen met exact dezelfde vraag, maar ik val toch maar even terug op deze om UTFS opmerkingen te voorkomen.

Zoals je kunt zien is het plaatje door leadtec bijgewerkt en wordt nu een kaart met fan getoond.

Ik zoek een goeie kaart, richtprijs max 600,- maar voordeliger mag ook als 600,- overdreven is. Gaat m'n TFT scherm aansturen op 1280x1024 (dus vaste resolutie, geen hoge refresh rate) maar moet dus wel DVI hebben. Ik ben geen gamer, maar och, wie weet gaat dat nog komen.
Overclocken gebeurt sowieso niet.

En het gaat er dus om: ZONDER FAN! Roept u maar, want ik heb er de ballen verstand van... :+

Verwijderd

De Leadtek GF3 Ti2 kaart zoals getoond op de foto, is de WinFast Titanium 200TDH versie. Met fan en zogenaamde Hardware monitor en Selfdiagnostic LEDŽs.
Er is ook een WinFast Titanium 200T versie. Deze is zonder LEDŽs, Hardware monitor en Fan. Te krijgen bij paradigit, daar heb ik m afgelopen weekend op de HCC vandaan voor 529,-
Zelf Fan + heatsinks voor geheugen opgezet dmv Artic Silver Compound.

Kan niet echt zeggen dat ik de verbeterde 2D kwaliteit echt merk btw. Zal er ff op letten.
Pagina: 1