Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
2e foto is niks aan de hand maar ik d8 dan kan je het een beetje zien!!Op zondag 11 november 2001 23:50 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Ehm, wat is je vraag dan eigenlijkEn van wie is die hand op de 2e foto
maar ik zal er wel een linkie van maken..
Verwijderd
Je wilt denk ik minder stof in je kast hebben. Gewoon stoffilters op je intake fans plaatsen. En je kast niet op de grond zetten, maar op een verhoging wil ook wel helpen
hebt ik ook maar niet die van de zijkant waar een papst 8cm blaastOp zondag 11 november 2001 23:54 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Je wilt denk ik minder stof in je kast hebben. Gewoon stoffilters op je intake fans plaatsen. En je kast niet op de grond zetten, maar op een verhoging wil ook wel helpen
maar ik d8 ik laat es ff zien hoe mooi mijn stof op me fan zit
Verwijderd
Ow, dit is dus meer een mededeling aan de rest van de GoTTers
Voor mij niet spectaculair, want ik heb hetzelfde spul op mijn Blorb zitten
HandOp zondag 11 november 2001 23:50 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Ehm, wat is je vraag dan eigenlijkEn van wie is die hand op de 2e foto
Verwijderd
Het is nu een linkje geworden, dus de foto zit erachter (met de mysterieuze hand)Op maandag 12 november 2001 00:00 schreef Access het volgende:
Hand, waar dan ?
jahoormodus
postbank blauw past bij jou
/johoormodus
je kan ze ook gewoon ff schoon maken, zo'n stoffilter haalt al je airflow weg, ken je net zo goed zonder al die fannies en sinkjes
postbank blauw past bij jou
/johoormodus
je kan ze ook gewoon ff schoon maken, zo'n stoffilter haalt al je airflow weg, ken je net zo goed zonder al die fannies en sinkjes
Aah daarzo, had ik helemaal niet gezien. Toch een beetjeOp maandag 12 november 2001 00:02 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Het is nu een linkje geworden, dus de foto zit erachter (met de mysterieuze hand)
zijn een geeltje bij OC-Shop heb ze zelf ookOp maandag 12 november 2001 00:21 schreef NoStra het volgende:
Resettim..wat kosten die memsinks??
Turn it off and on again.
kan ook bij een GF2 idd, maar er is zelfs nu drivers/software voor zodat je dus niet meer je vid kaart hoeft te solderen om er een Quadro van te maken. dus gebruik ff de search daarvoor...Op maandag 12 november 2001 00:23 schreef NoStra het volgende:
en wat scheelt het dat omsolderen naar quadro? Kan dacht ik ook bij een GF2 right?
fl 25,= voor 2 vid memsinks en 1 memsink voor je ram.Op maandag 12 november 2001 00:21 schreef NoStra het volgende:
Resettim..wat kosten die memsinks??
Verwijderd
per stuk???????Op maandag 12 november 2001 00:30 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
zijn een geeltje bij OC-Shop heb ze zelf ook
kijk ff omhoog kheb het net voor je gepost/editOp maandag 12 november 2001 00:34 schreef NoStra het volgende:
[..]
per stuk???????
Pagina: 1