Ikke nie, vertel eens wat je der mee kan doen danOp zondag 11 november 2001 23:11 schreef SuN_FlasH het volgende:
ik weleens, vind het wel een handig progje.
hihihi, swish, het id alleen al
de 3d tool in de nieuwe swish is trouws best wel koel
Verwijderd
Het is wel grappig en makkelijk, maar hoe kun je in vredesnaam origineel blijven?Op zondag 11 november 2001 23:11 schreef SuN_FlasH het volgende:
ik weleens, vind het wel een handig progje.
Wel goed als je een doxa-award wilt winnen denk ik
mag ik dan in dezelfde categorie:
* waxle wie gebruikt hier Kai's Supergoo?
* waxle wie gebruikt hier Frontpage?
* waxle wie gebruikt hier Ulead Photo plus?
* waxle wie gebruikt hier Kai's Supergoo?
* waxle wie gebruikt hier Frontpage?
* waxle wie gebruikt hier Ulead Photo plus?
Het mooiste vind ik dan als je van die letters hebt, weetjewel, dat die dan uiteen spatten..
Da's toch zo machtig mooi! Dat het woordt uiteen gaat en de letters wegvliegen. De gedachte alleen al geeft mij kippevel op mijn rug van ontroering.
Ik ga denk ik zo nog wat topics openen alsvolgt:
Titel: Wie gebruikt hier Frontpage?????
1ste post: ik weleens, vind het wel een handig progje.
Titel: Wie gebruikt hier Paint?????
Da's toch zo machtig mooi! Dat het woordt uiteen gaat en de letters wegvliegen. De gedachte alleen al geeft mij kippevel op mijn rug van ontroering.
Ik ga denk ik zo nog wat topics openen alsvolgt:
Titel: Wie gebruikt hier Frontpage?????
Titel: Wie gebruikt hier Paint?????
Voordat we allemaal posts krijgen met wie gebruikt hier wat.. deze als voorbeeldfunctie op slot. Doet Swish ook nog iets goeds.. Swish als voorbeeldfunctie, wie had dat kunnen denken 
Maar serieus.. mocht je het naar vinden dat ie op slot is, wil hem met alle plezier moven naar SA of HK waarbij ik niet weet of ie in SA een overlevingskans heeft.
Maar serieus.. mocht je het naar vinden dat ie op slot is, wil hem met alle plezier moven naar SA of HK waarbij ik niet weet of ie in SA een overlevingskans heeft.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()