Ik heb een aantal .mp3 bestanden staan die zich niet willen laten verwijderen of hernoemen. Iedere keer als ik een dergelijke actie onderneem krijg ik de melding dat 'it's being used by another person or program'. Dit is raar, want de programa's die deze bestanden aan zouden kunnen aanspreken zijn verwijderd na een herinstallatie van mijn os (xp) en een netwerk draai ik ook niet. De bestanden nemen geen geheugen in beslag, maar ik vind het voor het overzicht makkelijker als ze weg zijn.
Ik heb al onder CMD geprobeerd, maar als ik del (drive letter)\(mapnaam)\(naam van het bestand) intyp dan krijg ik de melding 'kan (drive letter)\(mapnaam)\(naam' niet vinden (hij geeft dus niet de hele naam weer in de foutmelding, maar wel bij het 'dir' commando)
heeft iemand een oplossing?
Ik heb al onder CMD geprobeerd, maar als ik del (drive letter)\(mapnaam)\(naam van het bestand) intyp dan krijg ik de melding 'kan (drive letter)\(mapnaam)\(naam' niet vinden (hij geeft dus niet de hele naam weer in de foutmelding, maar wel bij het 'dir' commando)
heeft iemand een oplossing?
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@