ik veronderstel dat dit een warmtegeleidende pasta is, maar is deze goed? en doe ik er goed aan deze er tussen te smeren? en hoe doe ik dit nu best, want op de site van thermaltake staat daar niks van bij.
dat noemen ze nou koelpasta 
dat moet je op de core van je processor smeren
gewoon een doorzichtig laagje.
je kan dit het beste doen met een pasje
dat moet je op de core van je processor smeren
gewoon een doorzichtig laagje.
je kan dit het beste doen met een pasje
Verwijderd
Gewoon een klein beetje van dat spul gelijkmatig verdelen over de core van de processor, zo optimaliseer je het contact tussen de core en de heatsink en zo zal je temp lager zijn.
Heel dun lag je er op echt heel dun en dan moet het goed gaan.
Maar ik denk dat AS beter is.
Maar ik denk dat AS beter is.
Verwijderd
goed goed.. redelijk is ie =]
articsilver is goed.
Aanbrengen doe je het beste met een rubberen handschoen aan of plastic zakje om je vinger. Anders heb je kan dat je ook gelijk vet vn je vinger meesmeert wat weer voor luchtbellen ofzo kan zorgen.
articsilver is goed.
Aanbrengen doe je het beste met een rubberen handschoen aan of plastic zakje om je vinger. Anders heb je kan dat je ook gelijk vet vn je vinger meesmeert wat weer voor luchtbellen ofzo kan zorgen.
Dat wit spul moet je er tussen smeren of jij moet er een vervanger voor hebben
zoals Silvernogiets weet ik niet meer.
maar is wel nodig voor de warmte geleiding
zoals Silvernogiets weet ik niet meer.
maar is wel nodig voor de warmte geleiding
hehehe 3 posts binnen 1 minuut
Anthrax?
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Wel niet aanraken met je vingers en uit de buurt houden van huisdieren en kinderen. Silicium pasta is zeer giftig.
[search=koelpasta smeren]
[search=koelpasta aanbrengen]
Kom op mensen, die Search is er niet voor niks als een vraag al tientallen/honderden keren is gesteld
[search=koelpasta aanbrengen]
Kom op mensen, die Search is er niet voor niks als een vraag al tientallen/honderden keren is gesteld
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()