GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
zou dat aan de dns kunnen liggen dan? want vaak krijg ik wel gewoon data binnen, maar vaak ook niet. 
ps ik kan ook niet naar ip nummers pingen ip zo'n moment
mzzl
mzzl
Verwijderd
Ping je echt naar ip nummers, of naar domein namen?Op zondag 11 november 2001 23:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
zou dat aan de dns kunnen liggen dan? want vaak krijg ik wel gewoon data binnen, maar vaak ook niet.
mzzl
als je pingt naar www.planet.nl en je krijgt geen reactie kan dit idd aan je dns server liggen, als je ping naar het ip adres van www.planet.nl en hier geeft hij geen reactie op, dan ligt het niet aan de DNS, verder in je gateway geen vreemde dingetjes staan?
ja toevallig een dynalink isdn kaart? wat dan?
ik kan in zo'n geval ook niet pingen naar ip nrs.
ik kan in zo'n geval ook niet pingen naar ip nrs.
Krijg je wel een IP adres toegewezen?
(ipconfig /all)
(ipconfig /all)
Uit oudere topic (ja de search!!!)
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:52 schreef KillerAce_NL het volgende:
Zovaak al met klanten gehad, die teveel shareware dloaden en installeerden, een quote uit een email van me. Dit werkt altijd bij ons.
Verwijder middels REGEDIT alle sleutels waar WINSOCK2 bijstaat. Vervolgens alle adapters en protocollen verwijderen binnen netwerk eigenschappen.
Daarna het systeem opnieuw opstarten. Hierbij wordt de installatie CD van Windows'98 gevraagd. Tijdens herinstallatie van de adapters en de protocollen wordt er een nieuwe sleutel voor WINSOCK2 geïnstalleerd met de juiste waarden.
Firewall aan?
Tcp/ip al vervangen?
Vervang anders je externe toegang eens?
Maar goed...daarna moet je waarschijnlijk je isdn opnieuw installeren.
Tcp/ip al vervangen?
Vervang anders je externe toegang eens?
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Verwijderd
Dit is imoz de oplossing.Op maandag 12 november 2001 13:32 schreef bfs-4112- het volgende:
Ik heb een ISDN-kaartje van Dynalink en als dit soort verschijnselen zich voordoen haal ik hem uit me comp, gooi alle drivers weg, stop de kaart weer terug en de drivers er weer op et voila
gaan we dat maar een keertje proberen 
die kaart verwijderen en opnieuw installeren
die kaart verwijderen en opnieuw installeren
Pagina: 1