Belkin Nostromo N50

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Ik heb een nieuwe gamecontroller gezien op een aantal amerikaanse websites en vroeg me af waar deze in Nederland (of Duitsland, Belgie of de UK) te bestellen is. Kijk hier maar eens naar:
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=&Section_Id=2071&pcount=&Product_Id=107727&Section.Section_Path=%2F%2FRoot%2FNostromo%2E%2E%2EingTools%2F

Ziet er op zich wel ok uit.. Iemand enig idee?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05:18
Wat moet je daarmee :?

Benieuwd voor wat voor soort games zoiets nu echt nuttig is, ik denk geen :)

Flickr | Lego collectie

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Check de reviews waarnaar verwezen wordt vanaf de website of zoek met een search engine.... Het is in ieder geval ideaal voor alle first person shooters zoals Quake, Unreal, etc. Daarnaast is het ding ook getest met games zoals Red Alert, etc. en daarbij schijnt het ook erg goed te functioneren....

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 10:39
Tja het lijkt mij eigenlijk ook geen gek apparaat... Je hoeft in ieder geval je toetsenbord niet meer te gebruiken... ;)

Afbeeldingslocatie: http://images.belkin.com/F8GFPC001/FUL1_F8GFPC001.jpg

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Deze zoek ik ook. Na lange UT sessies krijg ik wel eens last van mijn linkerhand. (Ja van UT-en ja, want ik ben rechts. :) ) Dit lijkt een goede oplossing.

Ik heb gezien dat ze bij Microwarehouse te krijgen zijn. In Nederland is dat geloof ik Inmac. (die postorderboer)

Mocht iemand weten waar ze te krijgen zijn, laat het ff weten svp

• Aeon
*schop*

Niemand?

Verwijderd

Beter zon product lijkt mij wel wat !
maar waar ken ik hem kopen ????

• Aeon
Dat vraag ik dus ook steeds, maar het lijkt erop dat niemand weet waar het te krijgen is. Ik zal zelf gaan zoeken. Als ik erachter kom, laat ik het hier ook wel ff weten.

note. Er staat een review van dit ding in de PCgameplay van Januari.

Verwijderd

Ja die review heb ik gelezen, ben ook via de belkin seit aan ut zoeken geweest naar dealers in nederland , dat leverde wel wat op maar geen controller alleen maar hubs en patch kabels :( van belkin , niet echt wat ik zoek !

• Aeon
Gevonden!!!

40 euro bij mediamarkt.

Verwijderd

waar zit die in eindhoven ?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:55

LopeZ

Too much is never enough

Ik heb net je andere topic hierover gesloten en dan ga je vervolgens weer in een oud topic reageren, als je nou de url uit je vorige bericht had gevolgd was je al een stuk verder. Verder kun je natuurlijk gewoon in de goudengids kijken als je wilt weten waar een winkel zit...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.