Video TV combinatie

Pagina: 1
Acties:

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Hoi luitjes,

Niet echt een vraag voor een computerforum, maar misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik moet 'dringend' een nieuwe TV en eigenlijk ook een video hebben...

Nu zijn er ook van die TV/Video combinaties te koop, 2 in 1 dus. Weten jullie wat de kwaliteit van zo'n apparaat is? Kan ik er beter niet aan beginnen, of is het wel ok?

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Beeldkwaliteit is okay, maar het videogedeelte heeft over het algemeen niet superveel 'snufjes'.

Bedenk wel of je een model met 1 of 2 tuners wilt hebben. Bij modellen met 1 tuner kun je namelijk niet tegelijk zender 1 opnemen en zender 2 bekijken

• Cpt.Morgan
Op zondag 11 november 2001 22:32 schreef flagnite het volgende:
Bedenk wel of je een model met 1 of 2 tuners wilt hebben. Bij modellen met 1 tuner kun je namelijk niet tegelijk zender 1 opnemen en zender 2 bekijken
Hehe... daar had ik nog niet over nagedacht :P
Modellen met 2 tuners zullen dus ook wel duurder zijn en dan is het verschil misschien niet eens zo groot meer...

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nope, zit je te kijken bij een model met dubbele tuner zit je op dezelfde prijs als een vergelijkbare losse tv + video.
Het enige voordeel wat overblijft is dat je het apparaat maar 1 keer hoeft in te stellen en dat je ook maar 1 zapper nodig hebt, maar nadelig is weer dat als je video defect gaat en je het apparaat inleverd je dus ook geen tv meer kunt kijken

Verwijderd

weet je wat het jammere ervan is, als de tv kapot gaat kun je de video erachteraan gooien. appart kopen is niet eens duurder als je goed om je heen kijkt, en dan heb je het los en is de kwaliteit ook nog beter.

• twopack
  • Laatst online: 07-03 15:16
Thomson stereo Videorecorder
277 piek bij Mediamarkt geloof ik.
Als je er dan een beetje fatsoenlijke TV bij koopt, Philips, Sony, Aristona ofzo heb je volgens mij echt wel betere kwaliteit dan een combo.
(kwaliteit van die Thomson weet ik niet echt maar je kijkt toch het meest gewoon TV neem ik aan)

Hoeveel geld wil je er eigenlijk aan uitgeven, en hoe groot moet je TV zijn??

specs

• Cpt.Morgan
Tja.. het is me nu wel duidelijk: ik wilde niet al te veel geld uitgeven, maar een 2-tuner apparaat is nauwelijks voordeliger dan losse componenten en als de video kapot gaat ben je ook je TV kwijt voor reparatie...

Het worden losse componenten dus...

(Ik koop wel in de goedkopere klasse, dus heeft iemand nog tips voor koopjes?)

• twopack
  • Laatst online: 07-03 15:16
Op zondag 11 november 2001 23:11 schreef Cpt.Morgan het volgende:
Zie post hierboven.
En bij de Aldi een AudioSonic 55 cm stereo TV, ik meen 439 piek. Kwaliteit weet ik niks van.

specs

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Samsung TV, JVC video.

(mijn onbescheiden mening)

EN kijk op www.kieskeurig.nl.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
Op zondag 11 november 2001 23:11 schreef Cpt.Morgan het volgende:
Tja.. het is me nu wel duidelijk: ik wilde niet al te veel geld uitgeven, maar een 2-tuner apparaat is nauwelijks voordeliger dan losse componenten en als de video kapot gaat ben je ook je TV kwijt voor reparatie...

Het worden losse componenten dus...

Kans dat de video kapot gaat is klein. Heb thuis een 51 cm sony trintron staan. Strak beeld, geen slechte koop. Alleen wel mono ;(.
Pagina: 1