CS escape mappen

Pagina: 1
Acties:

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11 22:39
Ik kwam dit op internet tegen: Escape
The terrorist team starts out in a fortified location and must "escape" to one of the pre-defined escape points. The CT's must exterminate them before they can escape. The Terrorists win the round once 50% of the team has successfully escaped. They can also break into the armory to steal weapons, or just get out of there. The two teams will switch roles after every 8 rounds of play. Both sides can also win the scenario if they manage to wipe the opposition team out.

dit kwam ik tegen op de officiele map van counterstrike nu vroeg ik me af welke mappen dat zijn want ik zou wel eens zo'n map willen spelen lijkt me wel vet en aangezien ik er geeneen ken kan ik er ook nie top zoeken.

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 23:14
http://www.zeroping.com/csmaps/engine_maps.cfm?SetFileType=1&SetFileSubType=7

Kun je in het vervolg niet iets beter zoeken met google o.i.d. Je hoeft ook geen namen te kennen gewoon +cs +maps +escape en hoppa.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 15:42

Vos

AFCA

er waren in eerdere versies enkele es_ maps, maar deze waren niet erg populair...

als t moest je in een hokkie je spullen pakken...lagen paar vesten en paar guns en granaten :(
dus als je te laat was had je kut gun en geen vest
je kon dan nix kopuh

vind maar goed dat ze weg zijn
de as_ maps zijn nog wel ok, maar de_ is het beste :)

Verwijderd

Ik zou ze wel terug wille hebbe, zijn er nog servers die ze draaien ?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11 07:42

Bloodclot

Jawier!

vanaf 7.0 werden ze eigenlijk niet meer gespeeld.

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Was niet veel aan om die maps te spelen, CT won dat 8 van de 10 keer omdat die wel allemaal dikke wapens konden kopen. :(

Verwijderd

en de CT's hoefden maar de helft van de terror's tew killen om de ronde te winnen, dus als het team opslitste dan had je vaak al verloren(ook omdat je idd schijt wapens had als je te laat was)

Verwijderd

ja probeer met een glock zonder armour maar eens 4 awp en colt hebbende ct om te leggen ....... veel plezier

Verwijderd

Die spelmethode is een goedkopie cover van Tactical Ops van UnrealTournament! Daar kunnen echter beide partijen de vette wapens kopen en moet er meer dan 50% zijn ontsnapt

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 12 november 2001 12:49 schreef xantip het volgende:
Die spelmethode is een goedkopie cover van Tactical Ops van UnrealTournament! Daar kunnen echter beide partijen de vette wapens kopen en moet er meer dan 50% zijn ontsnapt
Ja hoor, een goedkoper cover. Tuurlijk.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat CS een beetje VEEL eerder was met dit principe.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-11 19:43
Op maandag 12 november 2001 12:51 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja hoor, een goedkoper cover. Tuurlijk.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat CS een beetje VEEL eerder was met dit principe.
Eerlijk zijn: gewoon de eerste |:(

Hoe dom kun je zijn om CS een kopie te noemen van andere gelijksoortige games :?

(*los van welke nou het beste is)
Pagina: 1