Toon posts:

Hokjes...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je een dll bestand opent.. dan krijg je dit:

--Allemaal hokjes, en dan zie je her en der een normale letter--

Is er geen prog die dat allemaal netjes kan ordenen voor /moi?

• Rob_de_Rechter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 09:41

Rob_de_Rechter

Dixeram

Waarmee open je dit .dll bestand dan??

Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 12:31

Bezulba

Formerly known as Eendje

wat wil je in godesnaam met een dll bestand?

blup

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Op zondag 11 november 2001 21:58 schreef Rob_de_Rechter het volgende:
Waarmee open je dit .dll bestand dan??
Notepad denk ik :P

Probeer Resource Hacker eens.
TIP: zoek met google

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 09:53
Probeer het 's met Resource Hacker te openen:

http://rpi.net.au/~ajohnson/resourcehacker/

Verwijderd

Waarom wil je een DLL gaan openen :?

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Een dll is een gecompileerd bestand waar je in se niks mee kan aanvangen. Met resource haacker kun je er stukken in wijzigen, of met een Hex editor zie je de hex values.
Maareh, met Word ofzo kan je geen flikker aanvangen als je dll's wilt editen.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 17:41
Op zondag 11 november 2001 21:55 schreef Webmasterok het volgende:
Als je een dll bestand opent..
O,o weer iemand die systeembestanden wil openen.... En denkt dat hij dan programmeertaal 'ziet'.....

• XTerm
Op zondag 11 november 2001 22:01 schreef MikeN het volgende:

[..]

O,o weer iemand die systeembestanden wil openen.... En denkt dat hij dan programmeertaal 'ziet'.....
ROFLMAO !!! 8-)

• Rob_de_Rechter

Rob_de_Rechter

Dixeram

Ik heb lang geleden ooit iemand meegemaakt die command.com geopend had in WP.... er toen een uitdraai van gemaakt had.... en mij voorstelde om de engelse teksten te vertalen....en zo DOS in NL te krijgen......

deze hetzelfde idee met zn dll??? :D

Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 22:01 schreef MikeN het volgende:

[..]

Uhh, nee eigelijk niet. Ik zat met word te klote, niet de bedoeling dus.. ga zo ff zon prog downen.

• XTerm
Op zondag 11 november 2001 22:03 schreef Rob_de_Rechter het volgende:
Ik heb lang geleden ooit iemand meegemaakt die command.com geopend had in WP.... er toen een uitdraai van gemaakt had.... en mij voorstelde om de engelse teksten te vertalen....en zo DOS in NL te krijgen......

deze hetzelfde idee met zn dll??? :D
Als jij met een binary editor die engelse strings vervangt, en de vertaling elke keer EXACT dezelfde groote geeft als de engelse zin, is dit geen probleem hoor.

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:40
Check ook z'n signatur:

- - - dell dimension 1,4ghz - 20+40 gyg HD - geforce 32 mb MX - P791 beeldscherm... windhoos millennium :-( - - -

Wat is een gyg??

windhoos millennium :-( <- zet er dan wat anders op, d!psh#t

• Rob_de_Rechter

Rob_de_Rechter

Dixeram

[..]

Als jij met een binary editor die engelse strings vervangt, en de vertaling elke keer EXACT dezelfde groote geeft als de engelse zin, is dit geen probleem hoor.
[/quote]

Sinds wanneer is WP een binairy editor? |:(

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

[quote]
Op zondag 11 november 2001 22:18 schreef Rob_de_Rechter het volgende:
Sinds wanneer is WP een binairy editor? |:(
Dat zegt hij toch niet? Hij zegt dat ALS je het met een binary editor opent, je de Engelse strings zou kunnen vervangen door Nederlandse, als ze maar p'cies dezelfde lengte hebben, anders loopt het in de soep.

• Rob_de_Rechter

Rob_de_Rechter

Dixeram

[..]

Dat zegt hij toch niet? Hij zegt dat ALS je het met een binary editor opent, je de Engelse strings zou kunnen vervangen door Nederlandse, als ze maar p'cies dezelfde lengte hebben, anders loopt het in de soep.
Volkomen gelijk.... maar dan snap ik niet waarom ie t zegt... either way... je hebt gelijk... (en hij ook overigens...)

• XTerm
Op zondag 11 november 2001 22:30 schreef Rob_de_Rechter het volgende:

[..]

Volkomen gelijk.... maar dan snap ik niet waarom ie t zegt... either way... je hebt gelijk... (en hij ook overigens...)
Je laat degende die de uitdraai heeft gemaakt als een totaal achterlijk persoon op ons overkomen :)
* XTerm is verdediger van de lompen en zwakken :)
Pagina: 1