ik wil gaan gamen, maar er zijn geen goed games,ik wil echt een game hebben waarmee ik ik een paar maandjes zoet mee ben, het moet een ooie game zijn, en het moet een goede gameplay hebben, ik val op race en actie games, enop een beetje adrenaline rush, duss, wat zeggen de tweakers??
Unreal Tournament
of een mod voor UT: Tactical Ops
Met een game ben je het langste zoet als je ook online multiplayer kan doen. Er zijn eigenlijk genoeg van zulke spellen
of een mod voor UT: Tactical Ops
Met een game ben je het langste zoet als je ook online multiplayer kan doen. Er zijn eigenlijk genoeg van zulke spellen
Verwijderd
misschien is hij het weer vergetenOp zondag 11 november 2001 22:02 schreef 007 het volgende:
[topic=303959/1/25]
Komt dit je bekend voor?
idd. online CS roeltOp zondag 11 november 2001 21:55 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Ga cs online spelen
Rocket Arena voor Quake III ArenaOp zondag 11 november 2001 21:54 schreef R.T.B het volgende:
ik wil gaan gamen, maar er zijn geen goed games,ik wil echt een game hebben waarmee ik ik een paar maandjes zoet mee ben, het moet een ooie game zijn, en het moet een goede gameplay hebben, ik val op race en actie games, enop een beetje adrenaline rush, duss, wat zeggen de tweakers??
servers:
ra31.henslfuk.nl
ra32.henslfuk.nl
ra33.henslfuk.nl
site:
www.rocketarena.com
www.henslfuk.nl
btw ik zit in een RA3 clan.. aR, raad eens wat dat betekent
aDReNaLiNe RuSH
ja, maar in dat topic is iedereen dood, net zoals on de beat m up, dus ik heb dit topicOp zondag 11 november 2001 22:02 schreef 007 het volgende:
[topic=303959/1/25]
Komt dit je bekend voor?
ik heb NOG geen q3arena, maar over paar daggies wel, kan ik dan bij jouw clan, wil je me dan wel ff introducen, ik had eerst een demo, die had ik helemaal kapot gespeelt, zo goed is dat spel, dat rocket arena wil ik best proberen, ik moet dan wel eerst al die updatjes downloaden etc.Op zondag 11 november 2001 22:26 schreef RelaXXinG het volgende:
[..]
Rocket Arena voor Quake III Arena
servers:
ra31.henslfuk.nl
ra32.henslfuk.nl
ra33.henslfuk.nl
site:
www.rocketarena.com
www.henslfuk.nl
btw ik zit in een RA3 clan.. aR, raad eens wat dat betekent
aDReNaLiNe RuSH
haha nou nee, zo makkelijker kom je niet in aR 
maar uhm, je moet gewoon de laatste pointrelease d/l
en rocket arena 1.3
maar uhm, je moet gewoon de laatste pointrelease d/l
en rocket arena 1.3
Gran Turismo 3... of Grand Theft Auto 3
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
als je een paar maandjes zoet wil zijn met een game dan moet het wel een erg veelzijdige manager (racing) zijn ofzow.. of voor online zooi..
Verwijderd
Gran Turismo 3 !
Ben je gegarandeerd een paar maandjes mee zoet.
Mooie graphics, goede besturing , goede soundtrack etc.
Is zeker de aanschaf van een PS2 waard, als je die nog niet
hebt.
Ben je gegarandeerd een paar maandjes mee zoet.
Mooie graphics, goede besturing , goede soundtrack etc.
Is zeker de aanschaf van een PS2 waard, als je die nog niet
hebt.
ik ben niet zo rijk, hoor dat ik ff een ps2 koop ofzo, maaar ik ga wel nog ff zoeken naar een goede game hoor
Pagina: 1