van phpnuke is er een plugin die het kan, heb er verder nooit naar gekeken maar het is mogelijk blijkbaar
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
maar met een lijst kan je niets
dit kan dus niet...
Verwijderd
WHAHAHAHAAHOp zondag 11 november 2001 21:54 schreef m-m het volgende:
tis wel voor jezelf te coden, code een socksserver op je webserver die een plaatje op online zet als ie gebruikt wordt. ga via je zelfgecode socksserver online met MSN et voilla. Maar das wel erg omslachtig
ik snap geen drol van coden, dus het gaat niet
ok, jammer, topic mag dicht
Verwijderd
kun je niet iets doen met pingen naar jezelf en als dat wil plaatje laten zien?
Verwijderd
Op zondag 11 november 2001 21:54 schreef Zorg het volgende:
ja,
van phpnuke is er een plugin die het kan, heb er verder nooit naar gekeken maar het is mogelijk blijkbaar
Geef eens een url ofzo.
Is er niemand die een bepaalde server kan opzetten. Door die server aan je eigen contactpersonenlijst toe te voegen, kan die server zien of je online bent. En diezelfde server kan dan ook aan de hand van een simpele webserver je status in de vorm van een bloempje
Nu nog een gek vinden die zo gek is om het te maken
Weet niet precies of dit is wat je bedoelt....suc6
Verwijderd
eeen vbs script moet perse op een IIS machine staan (of een andere httpserver met vb ondersteuning uiteraard)Op maandag 12 november 2001 00:05 schreef eldeejee het volgende:
is VBS serverplatform afhankelijk? of werkt het alleen in de browser? En werkt het dan ook op een mac of linux browser?
het script word op de server uitgevoerd, en daarna word het result in plain-html naar de browser verzonden. het maakt dus nie uit wat voor browser je hebt...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
PS. svp nie zoveel moven.Op maandag 12 november 2001 11:12 schreef havana het volgende:
Move > WS
nu de search op username is uitgeschakeld, kun je geen enkel topic van je eigen (of waar je in gereageerd hebt) meer terugvinden
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
username search doet het hoor
wel eens waar beperkt
maar toch
dus gewoon het goede forum opzoeken
</ot>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dat script om je buddylist in je browser te vrotten, loopt in je browser en werkt dus ook alleen in IE, en dan nog alleen wanneer je ook de MSN messenger geinstalld hebt staan. Dat scriptje spreekt een ActiveX component van de messenger aan.het script word op de server uitgevoerd, en daarna word het result in plain-html naar de browser verzonden. het maakt dus nie uit wat voor browser je hebt...
Met zoiets als Trillian werkt het ook voor geen meter meer. De enige goede oplossing is dus idd een soort socks-proxy die aan iedereen kan aangeven dat je online bent.
Misschien ook een aardige oplossing (en dan hoef je geen hele socks5 proxy te maken) is een 'MSN-Server' proggen, die al je berichten doorspeelt naar de echte server en een online status uit de berichten van/naar de server leest, ook een soort proxy, maar dan simpeler.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
ik geloof dat je hem wel kunt vinden via www.futureart.nl geloof ik, hij heeft ook mijn systeem info dll'tje geschreven.
goodluck
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
Ik zat zojuist mijn log databaseje door te snuffelen en zag dat mijn http://www.futureart.nl werd gebruikt voor een goede zaak
Ik ben vandaag in een gulle bui en zal daarom mijn MSN scripie vrijgeven. Allen die interresse hebben: MAIL!
Flaxen
Je maakt gewoon een hotmail accountje aan waar jij als enige buddy in staat. In php verbind je dan met msn en log je in met dat account en dan kun je snel zien of je online bent. Hoe het precies moet met dat msn inloggen is een beetje veel om hier uit te leggen. Lees eerst maar eens de MSN Protocol specification. Die kun je vinden door op GoT ff te zoeken naar 'MSN' en dan ergens kijken naar een topic wat over het msn protocol gaat.
heb zelf al es een Java client voor MSN gemaakt en het is niet zo moeilijk dus moet het met PHP ook wel lukken
Verwijderd
he, dies ook handig, thx!Op zondag 11 november 2001 22:17 schreef huistra het volgende:
is een tijdje geleden een topic over geweest en daar werd deze link genoemd: http://www.nl-website.nl/msn/
Weet niet precies of dit is wat je bedoelt....suc6
mwoah... daar zie je gewoon je eigen lijstOp dinsdag 20 november 2001 20:32 schreef Schum1 het volgende:
[..]
he, dies ook handig, thx!
niet echt veel bijzonders
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt