Toon posts:

Identificeren Compaq

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb dus nog een compaq liggen, het is een p75 met 4mb onboard, (en een sim van 8 mb) , onboard cirus logic geluid, en onboard video. De kast heb ik niet meer, dus een refferentie nummer ook niet, het mobo is in model "basis plaat" met daar midden op een kaart met alle onboard dingen + geheugen en cpu, zon model dus: _|_

Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een naam/nummer kom?

ik wil hem gebruiken als router, maar ik kom de bios nieteens in (blokje rechts boven ontbreekt, dus ook de setup staat niet op de HD)

Of is er ergens een universele opstart diskette de downloaden?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
deskpro 200 ??

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
gaan we proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
lol die bestaat niet :P

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op zondag 11 november 2001 21:50 schreef psygho het volgende:
deskpro 200 ??
DeskPro 2000 waarschijnlijk :) Of een Prolinea, zou ook nog kunnen, kun je niet ff een pic posten?

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als dat blokje niet komt, dan zal die compaq partitie er wel niet opstaan (heeft tie nodig om in de bios te komen).
Oplossing: download effe die setup en diagnostic floppen (mages) van de Compaq site.
Daarmee kom je wel de bios in en kun je eventueel die partitie aanmaken.
Als er een netwerkkaart onboard zit zou het een deskpro 75 kunnen zijn, anders gok ik op een Prolinea 75.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Heb je het spare-partnr niet van het systemboard, daar kan je het ook mee zoeken.

SPS en dan 6 cijfers, streepje, 3 cijfers.

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik word niet echt wijzer van die compaq site, ik heb inmidels een nummer, maar die herkennen ze niet !

sps 188706-001

Waar kan ik anders die setup downen? ik moet telkens weer een type aangeven voor ik software kan downloaden.

hoop dat iemand het wel weet....

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht naar een opstart disk maar nergens te vinden ik snap echt geen HOL van die site....

plz hellup

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 12 november 2001 17:24 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
ik heb gezocht naar een opstart disk maar nergens te vinden ik snap echt geen HOL van die site....

plz hellup
Euh, ik begrijp er geen HOL van dat jij die disks niet kunt vinden....
Hiero voor een Prolinea 575 http://www.compaq.com/support/files/desktops/us/locate/24_17.html

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29
[off-topic]
He paul leer gewoon eens zoeken. :+
Nog gefelicteerd met je rijbewijs he. :)
[/off-topic]

Verwijderd

Bij mijn compaq is het zo dat je de bios inkomt door op F10 te drukken (ben ik ook maar bij toeval achtergekomen)

Verwijderd

Topicstarter
Treb, ik weet dus niet of het dat systeem is, maar ik probeer hem ff :) Heb inmiddels elk ******-*** nummer ingetypt, maar ik kan meh echt niet identificeren, maar bij deze setup staan een heleboel compattible pc's dus ik hoop dat ie er tussen zit :)

Madgoblin , Tnx :)

Naga : die setup moet dus eerst op de HD staan, en zit dus niet onboard......heel vaag maar wat wil je tis compaq, van die F10 wist ik :) , maar dat blokje komt niet in beeld zolang je die setup niet op je HD hebt.
Pagina: 1