Ik heb die dus gemaakt, een PHP script waar mensen dmv .htaccess heengaan als een bestand niet gevonden is.
Dit scriptje plaatst ook gelijk in een mySQL-db de tijd, datum, foutcode en de gezochte url.
Dat laatste is het probleem.
Die lukt niet.
Ik heb al een tijdje lopen zoeken op GoT, maar een werkende oplossing zie ik niet.
M'n .htaccess ziet er nu zo uit:
Zodra het doorgeven van de URL werkt, zet ik dit natuurlijk in alle regels...
Oja, het scriptje werkt gewoon goed, de foutcode wordt doorgegeven en het in de db plaatsen gaat ook goed.
Alleen die URL dus niet.
Dit scriptje plaatst ook gelijk in een mySQL-db de tijd, datum, foutcode en de gezochte url.
Dat laatste is het probleem.
Die lukt niet.
Ik heb al een tijdje lopen zoeken op GoT, maar een werkende oplossing zie ik niet.
M'n .htaccess ziet er nu zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| ErrorDocument 400 errorhandling.php?foutcode=400 ErrorDocument 401 errorhandling.php?foutcode=401 ErrorDocument 402 errorhandling.php?foutcode=402 ErrorDocument 403 errorhandling.php?foutcode=403 ErrorDocument 404 errorhandling.php?foutcode=404&requested_url=$HTTP_SERVER_VARS['REQUEST_URI'] ErrorDocument 500 errorhandling.php?foutcode=500 ErrorDocument 501 errorhandling.php?foutcode=501 ErrorDocument 502 errorhandling.php?foutcode=502 ErrorDocument 503 errorhandling.php?foutcode=503 |
Zodra het doorgeven van de URL werkt, zet ik dit natuurlijk in alle regels...
Oja, het scriptje werkt gewoon goed, de foutcode wordt doorgegeven en het in de db plaatsen gaat ook goed.
Alleen die URL dus niet.