Toon posts:

php

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kabelaansluiting van @home en daarom ook webspace bij hen voor een homepage, tevens heb ik een homepage bij hetnet. Ik wil nu php scripts kunnen runnen, maar geen van beide ondersteunt dat. Is er een oplossing waardoor ik toch php-scripts kan runnen zonder daarvoor mijn homepage bij een betaald iemand te hosten?
Dank u.

Verwijderd

Gratis hostingpakketje nemen bij bijv. www.f2s.com (vaak wel traag en hebben soms ledenstop) (meer info in de hosting FAQ van [forum=24]).
Oplossing 2: draai zelf een webserver (bijvoorbeeld apache op een linux/unix bak, of IIS van Microsoft op een Windows machine, waarop je zelf PHP en ev. MySQL installeert.

Verwijderd

of zelf ff php draaien, zoek ff in de search op phpdev is een file met apache, php en mysql, hoef je alleen maar te extracten en het werkt al :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat wil ik dus niet. Ik wil niet mijn comp dag en nacht aanlaten staan.
Ook geen banners... dus ik denk maar dat ik moet gaan betalen... hehehe... Toch?

Verwijderd

zoals dinges al zei, f2s.com ofzo, maar voor betalen is opzich toch niet zo erg ?:) voor iets meer dan een tientje heb je al een domeinnaam, php en alles erop en eraan :)

zie evt www.webhosters.nl en www.webselect.nl en vergeet niet: goedkoop == duurkoop...dus ga niet automatisch voor de goedkoopste :)

kijk btw ook ff op php.pagina.nl, misschien dat daar nog wel links naar gratis providers staan